Bitef
mišljenja
Clive Barnes:
Ova deçà poražavaju svojim osmehom i dele cveće. Njihova muzika je duh današnjice, a njihov toroovski skepticizam je američkl koliko i pita od jabuka ill spaljivanje vojnih knjižica. Oni angažuju i angažovani su. Piase nas svojim pričama o drogama naročito nas sredovečne Ijude koji uzimamo samo 'lekove za umirenje i alkohol a na kraju nas obodre svojom mladošću i čestltošću. Po mom ličnom mišljenju, Kosa je duhovita, slobodna i neobično čista. I, verovatno, zbog toga uspeva . ..«
Rado i Ragni, autori Kose u »Newsweek-u«: Beogradska predstava »Kose« je tako lepa, tako spontana da smo morali da se popnemo pravo na pozornicu da podelimo njihov entuzijazam.
Danilo Kiš, »Politika«:
Predstava »Kose« je prekretnica u pozorišnom životu i jedna od najboljih koju sam video.
Muharem Pervić, »Politika«:
Živopisan, duhovit i efektan spektakl, prožet darom i nadahnućem, drskošću i žestinom, bezazlenošću, koketerijom i spontanošću.
Neal Weaver:
Čovek postaje prillčno sumoran, da ne kažem očajan, kada čita novine, gleda dnevnik, sluša o Vijetnamu, gleda Dugo toplo leto. A onda naide Kosa i cela slika se razvedri. Doklegod ima mladih Ijudi sa toliko pameti, energije, dara, odlučnosti i zdravog skepticizma, ništa ne može biti tako strašno.«
Newsweek:
»Posle Kose svi ostali mjuzikli na Brodveju izgledaju kao rano popodne u čitaonici za hrišćansku nauku.«
Rozz Wetzteon:
iznad senzacionalizma i »cakatorstva« Kosa je estetički, emotivni duhovni i društveni eksperiment, eksperiment kako hrabar tako i izazovan, jedna najozbiljnije smeša koja karakterise svako traganje.
109