Bratstvo

_ "трајне шт нетрошадљтшве Му

-У НОВИ | Јавним скупови, у Енглеској, на мопим сам и ја говорио, али _- не знам, да је и један једтни почињао -без мошитве, без обзира да ли је у

-ватвореномг лтр оторју ист под ведрим небом. У Великој Британији ст соти=

_Јазшиоти птосињу скупштине са. молитвом. У дому данашњег вође радничке

партије молитва се безусловно чита, пре свакога обреда. Уђите нелељом ју Хајд- Пајк посте полне втдећете хиљале људн и жена, гле се шегају, и. „друге хиљаде скупљене око разтих _поворника, који грастрављају равне верске теме ишли дневне социјалне троблелге са, верског вледишта. _-

За. време рата. је Британска, Врховна Команда, трагчиста, од комгатта= ната иввештај о томе колико је љут пошто у рат без Светога, Пттемеа, (1 од-

_ говор је био: ол 5.000.000 Агобилтисаштих само 800.000 људи немају (в, Пи=

земо. У Тис "300-000 урачунати су Јевреји т нехришћани (иза колонија. Британска. шимптерлија, ст. посте. рата шма свој лан молитве. – | То је 11. новембајр, дан закључења атримттрјја чтослте светског јрата, | "када опрома, империја од 400 мети јона, туша, у шетом тренутку узноси "своје мотиве Бопу. Зашста. (величанствен штривор! Је су ли те ти друге оли= зне чињеншце ва шпотцењтвањег Не ош ли и оци птравославни народи замашне што ттајучити од нештравостаих ОБтританашта 20 о 5 Кот нас ве моли ле пкултура одравованост једнога. народа «споје у “обртутој сравмери трема. његовој релитнозности: што више. кутујре, то "мање фелипије. ) ~ – - | | Мато - татти Културни свулн топове се својим атеивмом: нашги пимнавшсти, ђапи учитељеких ппајота. ит мито келтуртегнилт, најревносншије дока-вују! да. — патио) ошнта касу — »нема Бота.« Велика: Британија, погово от нема, | "атетста (бевболентка). Е __-_ _ о : Ми Орбт смо релативно (сасвим оглад народ т још смо стварно врло мало тришожии ју (отшшту границу "најуке. Међутим маг најрадије ш без Много оклевања, говоримо ју аге (назке 'т У њено шме немилојртио (и лака. чрпа руштилго ги гавимо ве светиње, ове обашре, «све траттције, ве чиме је “швела дупта наштета имајрјода, тако се пчод нас от товоршт а (ради, како се каже: »У шме чисте наџке,« ~ ~ 0 | Британци су тенемерно више непо ве дали свима «најукалма, алт они никајд (ни атршванно, «нто јатвно не говоре у шме науке, оно што ми овом, |

~ нити тврде 'оо, што 'се код нас и у шме "чете наџке тврди. (Овти у сна

пример дали ареала, творша сволупионе теорије и Опенсеђа, твората МОдерног агностициема,- али не треба заборавити да (се Ентлезт слатко смеју када ми Срби у име Дарвина, Једнога. релттиовнога, англиканца. сајовим 08"биљно докавујемо, да је човек само продужење мајмуша, лог када, хеш Срби „локазујемо па основу. Опенсера, ла је сазнање петине трава темогућност. Енглези се: томе смеју усво онако, као што су се најозбиљније Франпуви 1998. Р. смејали, београдској бучној прослави Ренамовог рођења. као стогодиштњтце рођења дива, који је Бог зна шта, (сђрјушшто.

Док је један познали професор“ птовшвао _ таш народ, да- у име Ренана скише _болсашеки „тимбус са лика Христова, лотте су Ренанови _Фрапцузи тога истога дана клечали побожно ред олтајђјима својих _ храмова. Овде се“ човек пл нехопице сети да ау Немци терали "теорију поомгулштамга, (алт (оу (осааватсти. Рувима, да је у ачивоту птримене, Намећу се шитања: зашто Енглези нијеу пошти по закључцима Дарвшове т Опенсерове теорије, непо су о оставили. Орбима 2 Зашто. "францускт | птрофесори нису шре пет подина у шме Ренана, птроштоведаштит "банкротетво Хршшћаногва, нело су по оставили птредеталвииттма. философа. на Балкану“ Зашто Немпци штеу применити у својој вемљи (авоје тому | стичке теорије, него (оу примену оставити Русима Ј есу ли Срби стартни,

културинтији. учентији, оисасујантијит 27 доследнијит од. Енплеза 2 (Остављам (да,

Садпт мудро одтовортте на сва ова титава, али се старајте да вас будућ-

"ност оелкрајнај атојука, пиеторије не демлантују. Време је ла т ми озбијвно (по

чнемо нотирати своје мисли не на берзи моде, непо на берат ототитске, _ ороетат. «

Х