Ekonomist
30
1928/29 13% 879 1929/80 149 - 869, 1930/31 15% 85%, 1934/39 | 17% OJO 193233 _ 19% 819 1933/34 2419 79% 1934/35 23%. 77%,
1935/36 и sa године даље од тога рока све до краја концесијскога рока. 2094 75%
2. У квотама кр. уг. држ. жељезница садржана јеи накнада за превоз поште и држ. жељезнице не могу под тим насловом ништа зарачунавати.
За употребу возних средстава плаћају вициналне железнице кр. уг. држ. жељевницама из својих квота:
у год: (925/26 4197 у год. 1926/27 7 у год. 1927/28 4 у год: 1928/29 6% · у год. 1929/8 o
y rom. 1930/341 m mame no kpaja koHnecnjeRora poka 10" (ве вициналне железнице без разлике преносе Пе тарифно траво на кр. уг. држе. осељезнице уз следећа ограничења : У
од =
а) оставља се нетакнут засебни тарифни положај вициналних жељезница. Али за увођење изравних тарифа durchlaulenda Frachsatze).
6) или када се манипулацијона пристојба на прикључним станицама вициналних железница жели скратити испод половице II
в) када се жели снизити тариф вициналних железница преко 25% — може се то учинити само са пристанком друштва вициналне жељезнице.
За транзитни промет добиват ће вициналне железнице од кр. уг. држ. железница пеажну пристојбу (Пеаге).
5. Пословни уговори (Вешлеђеуегфтаое) имаду се изнова склапати и унифицирати и спорна питања по досадањем искуству уредити прецизним престиливовањем дотичних одредаба. -