Narodna skupština
Чала. 41.
Започето предавање робе сме се прекинути само за време признатих часова одмора. За време овога прекада и од заласка и изласка сунца вовно срество, из кога је примање робе започето, ставља се под надзор царински или затвор паранарничин. III. Остале дужности возиоца.
Чл. 42.
Железничка Управа дужна је да подигне уреди све зграде и остале просторије, потребне за вршење царинске службе, и то по упутотву царинских власти. Она је дужна дати и осветљење за ноћну службу.
Кола товарна или путничка, локомотиве и тендери не смеју имати никаквих скривених места за смештај робе, већ све треба да је тако саграђено, да се може брво и лако вршити царински преглед. То вреди и за бродове.
На захтев Царинске Управе морају се таква места стално затворити, а у противном ће Царинска Управа забранити саобраћај таквим возним средствима. Ову забрану може изрећи и царинарнице, а о томе ће известити Царинску
Управу.
Чл. 43.
Парабродска Друштва дужна су да само на одређеним местима подигну штегове и мостове за пристајање бродова а да ноћу на њима дају потребно осветљење.
_" Распоред понтона и мостова за пристајање бродова у пристаништима врши Министар Финанбија споразумно са Министром Народне Привреде с обзиром првенствено на потребе царинске службе.
Путнички и у опште бродови који искрцавају путнике морају пристајати непосредно пред царинарницом или зградом одређеном за преглед путника и пртљага. Тога ради, агенција којој је дозвољено да пред тим зградама постави понтон мора дозволити пристајање уз њен понтон и другим бродовима ради пстовара путника и пртљага. Особље страних бродова може ноћу излазити из брода само по претходном одобрењу царинарнице одн. њеног особља на служби.
Чл. 44. У случају кад царинарнице одреде своје службенике који ће пратити бродове у прибре-
~
sd d
мана ĆE IEA»