O uređenju Beograda : izveštaj komisije, određene od strane odbora opštine grada Beograda
13
Рад на савременом калдрмисању улица почет је пре рата. Пре тога. су постављане подземне инсталације (електрични и телеф. каблови, воповодне цеви и цеви за одвод нечистоте) у највећем делу данашњег Београда.
Град је осветљен електричном струјом. Гасног осветљења нема.
Речне обале нису израђене.
Градска трамвајска веза слабо је развијена. И друге врсте моторне вуче такође су слабо развијене.
П. Детаљни подаци (програм)
1. Саобраћај железницама и путовима. — Простор који се граничи крајем Карађорђеве улице, Моравском улицом, Топчидерским путом до Топчидерске реке и реком Савом резервисан је за потребе железничког саобраћаја са нужним грађевинским. објектима за робу, железничке колосеке и др.
На том простору треба пројектовати нову _ железничку станицу или проширити станицу која постоји са наменом за путнички саобоаћај и робу за савски део Београда.
за теретни саобраћај треба пројектовати станицу на дунавској страни везујући је на. подесан начин за железничку мрежу на савској страни. Дунавску станицу везати подесноу са Панчевом.
Данашња кланична пруга укинуће се,
Предвидети велику железничку станицу за уређење возова на земунској страни, код