O uređenju Beograda : izveštaj komisije, određene od strane odbora opštine grada Beograda
Ју ! Бом, дрветом за гориво, житом, шљивом и др., имајући на уму да је Београд првенствено увозно па тек извозно место. ;
Острва (Циганлија, Војничко Острво, Хуја) треба узети у уређење приликом решавања саобраћаја водом и сувим.
3. Градски саобраћај. — У погледу пројектовања саобраћајница улица и путова — које би везивале град са савском и дунавском обалом, железничким станицама и пристаништима као и у погледу везе појединих делова градских (који служе трговини, индустрији, становању) пројектанту се оставља | пуна слобода у решавању. Но он има водити рачуна о томе, да сачува главне саобраћајнице и грађевинске објекте новијега порекла, који су добро решени и пласирани, а чије би уклањање превазишло финансијску моћ не само садашње већ и наредне генерације. Али се скреће пажња на то, да треба у сваком случају предвидети и пројектовати што подеснију везу између савске и дунавске падине са пла-
__тоом града тако, да главне саобраћајне линије не смеју имати већи успон од највише 49/6. При целоме томе раду у опште водити
_ рачуна о финансијском чиниоцу,
4. Подела града. Пројектант има под средишним делом Београда да обухвати садашњи Сну са његовим проширењем чија се тенденција за скору будућност градску опажа да ће биги у главноме у границама од тврбаве до хотел „Славије“ и од Душанове и“ Ратарске до Немањине. улице и савске обале.
Пи