Pastir

230

4. После краткога бавлења у Терусалиму, Павле и Варнава опет се врате у Анттохигу и узму са собом нећака варнавиног (кол. 4, 10) 1оана Марка , оног истог. кош Ге написао друго еванђеље. У антшохиншн цркви било 1е неколико учитеља (-профгјтоа ха: боЗаахаЛос;) осим Павла и Варнаве Гош су познати: Симеон, названи Нигер, ЛуциГе Киринеанин и Манаил. Једнога дана,, пошто су свршили литургиГу (Лелоируоигшу аитсоо тсо хир:со) , Дух евети рекне им: ОЈредите ми Варнаву и Савла на дело , за коге сам их и позвао , т. п заповедио Ге да им се даде посвећење, ко1е им Ге необходно за проповедање међу незнабошцима нужно. Премда 1 е Павле своЈе алостолско определење добио ке од човека, и не преко човека, но непосредно од Христа (Гал. 1 , 1), и опет Ге имао потребу посвећења од епископа, коге се иосредпо од Христа дару1е преко полагања епископских руку. Приуготовивши се постом и молитвом , анттохтски учитељи положе на њих своГе руке, и тек тада их одпуште на дело проповеди (Д. апост. 12, 28, 13, 1—3 ср. Гал. 1, 1). (Продужиће ее.)

Н А 3 Н А Њ Е. Мило нам Ге што п овом ориликом можемо саопштитн нашим читаоцима прплог Фонду свештенпчком од свештенства округа смедеревеког, — прплог, коти Ге одиста светао и пред Богом п пред људма нарочито зато, што у њему има лнца, коса не пмзту ни жене ни деце, а по овоме ни нужде да своГу породпцу пензиГом осигураваГу већ чине жртву Гедпнствено пз прпзрења према општоГ користи и напретку оне класе људи, кошг они по служби своин принадлеже и кош са тим стварно доказугу од какве Ге потребе припомоћи тог по смртн свештеника заоставшоГ а ни чим неосигуранот породици свештеничкоп Дао би Бог да се на оваГ леп пример свештенства смедеревског, нарочито г. проте Банића, кош Ге ревносним свошм настаГавањем сав оваГ новац прикуппо и конзисторши београдскот већ предао, — угледаГу и остали поГедпни окрузи, кош се с те стране шш не одазваше!