Prosvetni glasnik
634
бројем школска зграда; ако је у приватној, онда још и чија је зграда ц колико плаћа кирије. 2. Коликп простор заузима шкодска зграда у опште н њене учионице посебно -(дужина, ширина и висина учионице). 3. Кодико је школско двориште, по дужинп и ширини, и нма ли школа и своју башту. III — 1. Из којнх је лица састављено наставничко особље (за сваког наставника казати: место, дап н годину рођења; чији је подапик, које је народности и вере; шта је и где је учно, и има ли о томе уредне сведоџбе; од када врши наставнички носао у опште и од када је у тој школи; које предмете сада нредаје и са колико часова; колика му је плата годншља и има ли какав додатак; станује ли у школској згради или ван опе; је ли ожењен и колико има деце). 2. Пма ли школа свога лекара или се служи приватним лекаром и колико га плаћа годишње. 3. Из којих је лица састављена послуга школска. (За свакога послужитеља казати: колико му је годипа, чиј је поданнк, које је народности и вере, колика му је годишња плата и станује ли у школској згради). IV — 1. Колико има разреда и одељења у школи; јесу ли у сваком разреду и одељењу помешана и мушка и женска деца или су подвојена: сем редовиих има ли приправних разреда и одељења; колико је деце у сваком разреду и одељењу. 2. Јесу ли сва деца једне народности и вере, ако јесу, којој народности и вери припадају, а ако нису, оида колико деце нрипада свакој народности н вери и то у сваком разреду и одељењу посебно. 3. Уче ли деца разне народности и вере заједнички све наставне предмете, или су за неке предмете нодвојена предавања мо вери и народности. Ако има подвојеннх предавања, онда за које предмете. 4. Којим се језиком у опште даје настава у тој школи, н је ли то матерњи језик за сву децу; ако ннје, онда колико има деце у сваком разреду п одељењу, која имају други матерњи језик и који 1е то језик. 5. Колико најмање и колпко пајвише треба да има годипа свако дете, па да може бнти иримљено
у ту школу. Примају ли се у школу н ванредпн ученици сем редовпих н са каквом обвезом. 6. Кад ученици-це сврше школу добивају ли школске сведоџбе о своме учењу, и шта могу са тим сведоџбама нредузети п постићи кад школу сврше. V—1. Који се предмети предају, у ком обиму н са колико недељних часова у сваком разреду и одељењу. 2. Је лн у гврђен недељни расноред часова за сваки разред и одељењс за ову школску годину, и како су распоређенп предмети на недељне дане и часове. 4 VI—1. Кад заночнње и кад се завршује рад у школи свакогадапа; колико часова пре и колико после подне; колпко траје пауза — одмор између свакога часа и чиме се занимају деца за време пауза; јесу ли Деца и тада под каквим надзором и занимају ли се по упуству. учитељевом. 2. Има ли школа у Току школске године и већих одмора, колико трају и кад наступају ти одмори. VII—1. Састављају ли наставници у почегку сваке школске године план својих предавања (лекција), у коме бн било у напред расноређено н одређеио, шта ће се сваке недеље п сваког месеца предавати до краја школске године, и држе ли се тога плана. 2. Воде ли наставници дневник школскога рада. 3. Има ли школа унпсницу и водн лп се дневник ђачких изостанака и месечних оцена; воде ли се још п други какви записници. VIII — Јесу ли сва деца здрава; има ли у школи чешћих нобољевања п заразе међу децом. Према члану 76. тач. 10. нека ми Управа изволи иодносити од сада свакога месеца тачан и опширан извештај о целокуином сгању школе, у коме ће се назначивати свака измена и промена у школн, ако би их било. НБр. 28. 23. октобра 1898. год. Београд Надзориик народних школа за град Београд, Милоје Влајик".