Prosvetni glasnik

НАУКА И НАСТАБА

739

изложитп. У њему су обележене црњим и крупнијим диФрама оне кодичине код којих се треба дуже задржати и темељитије их обрадити због н.ино важности као основица за даље рачунаље.

I разред

1

II 2

с5

10

и

1 - 10

с5

3

,1-3

II

1 - II

4 5

1 1 сл

0 4 Си ј-гј

12 13

» V

1 — 12 14, и 1

- 14

сЗ 2 к

6

»1-6

о ^ 1-И

15

71

16 „ 1

— 16

ф & «" §

7

,1-7

^ СЗ 5 ^

17

19 , 1

- 19

8

,1-8

О

20

II 1

- 20

О

9

„1-9

г>-» •

(1—20 поновити све 21 и I - 21 22 — 25 и 1 — 25 26 — 30 , 1 - 30 31 — 35 , 1 — 35

II разред из I р.)

Ф &

36 - 40

и 1

— 40

41 — 50

, 1

— 50

51 - 70

„ 1

- 70

71 — 99

, 1

- 99

100 и

1

- 100

® & * и сЗ « СР О

У III и IV р. Основне школе могда би се, према горњем обрасцу, удесити оваква поступност:

(1-100 поновити све 10!-105 0 . •,* 106 - 110 § = ^ § 111 - 120 ° а ~ 121 — 150

III разред из II р.)

м I ■=с О '

151 - 200 201 - 300 301 - 500 501 - 999 100

сЗ К о о о ^ Рч оЗ к • н н с • ф « о о 1»

= 0) ° о

IV разред (1-1000 поновити краће) 1.001 — 1.500 1.501 — 2.000 2.001 - 10.000 ^ о § 8 § 10.001 — 100.000 100.001 — 1,000.000 1 ^ ° Ј |* 1,000.001 и даље. ^ ° §Д