Prosvetni glasnik

НАУКА И НАСТАВА

381

ја ћу не само да констатујем него и да утврдим оно, што је господик Јанковић Богдан обелоданио у своме напису „Још реч две" као допуни његова реФерата. 1. У своме напису „Још реч две" мој парник је признао: да онда,када је писао свој реФерат, није знао какав је наставни план и програм за. француске средње шволе (види моје обавештење под 7). 2. Кад г. Јалковић наводи наставни план у место наставног програма онда он самим тим наводом потврђује, да му није познато: шта је наставни план а шта је наставни програм (види обавештење под 8). 3. Својим писањем о уџбенику из ботаиике, г. Јанковић је потврдио да му није познат наставни програм из ботанике за наше средње игколе (види моје обавештење под 8). Сем тога, показао нам је да не познаје нн програм из ботанике за наше основне школе, нити зна шта наши основци уче из ботанике у основној школи (види у моме обавештењу под 6). Основи, на којима је г. Јанковић засновао п написао „Још реч две," јесу наставни планови н програми. Кад су му ти основи непоуздани, а да су непоуздани види се из тога што су му они били непознати, онда остављам. читаоцима да они оцене, какав му је и цео тај напис о Ботаници. 23 Фебруара 1903 г. у Београду. Жпв, Ј. Јурлшић,