Prosvetni glasnik
СЛУЖБЕНИ ДЕО
251
ученицима који су са сумњивим или недовољним оценама остали до краја школ.ске године било због дужег бодовања или због другог каквог оправданог узрока, и то ако разредно веће нађе да је тај узрок оправдан. Логично је, да разредно веће не може наћи, да је оправдан узрок то, што је ученик због својих противзаконских поступака удаљен или искључен из једне школ.е, а још мање то, што он од своје властите воље није хтео отнћи у другу школу и бити редован ученик. Према томе овакав ученик може само приватно нолагати цео испит за прелазак у етарији разред. На основу свега овога нашао сам за потребно одлучити: а) да се ученик, који је удаљен или искључен по тачкама а) и б) чл. 31. закона о средњим школама и није продужио редовно учење у којој другој средњој школи, сматра као приватан ученик, кад се пријави да полаже испит ма у којој средњој школи; и б) Да од данас престаје важити распис ПБр. 14039 од 1. октобра 1902. г. Препоручујем директору да овај распис саопшти свима наставницима поверене му школе, и да се стара о извршењу његову. ПБр. 3904. 20. марта 1906. год. Београд. Министар нросвете и црквених иосдова, Љуб. Стојановић с. ?.
Окружнил школскиш одборима, Уиравитељима учигељ. школа, Шкодскои Одбору за Београд У очекивању да ће се г.г. наставници, наставнице, основних школа усрдно старати да увек и у свакој прилици држе на достојној висини свој рад и у службеној дужности и ван ове, одлучио сам да се од данас прекине практика извештавања свих наставника о казнама, заведена наредбом Министра просвете и црквених послова ПБр. 20011. од 25. новембра 1905 година. Пзволите известите сву г.г. наставнике о ово.ј мојој одлуци. ПБр. 4680. 20. априла 1906. год. Београд. Министар просвете и цривених послова. Анд. НиколиЋ, с. р.