Prosvetni glasnik

РАДША ГЛАВПОГ ИРОСВЕТНОГ САВВТА

381

IV Прочитано је писм.о г. Министра просвете и црквених посдова од 20. овога месеца, ПБр. 3209, којим је спроведена Савету на оцену •молба г. Ђорђа Радића, управитоља Ратарске Школе у пензији, који је мол.ио да се њогово дело „Воћарсгво", које издаје у свескама, препоручи за књижнице народних и средњих школа. Савет је одлучио: да г. д-р Светолик П. Стевановић, ванредни члан Савета, прегледа све четири прве свеске које је нисац поднео, и да Савету о њима реФерује. V Прочитано је писмо г. Министра просвете и црквених послова од 1. овога месеца, ПВр. 2535, којим је спроведена Савету на оцену молба г. Александра М. Маринковића, ученика II разреда II београд. гимназије, који .је молио да му се да издржање из задужбине владике ужичког Вићентија Ерасојевића. Савет је одлучио: да се ова молба упути на мишљење Надзорном Одбору задужбине владике ужичког Вићентија Красојевића. VI Прочитано је писмо г. Министра просвете и црквених послова од 9. овога месеца, ПБр. 2881, којим је спроведена Савету на оцену молба г. Мплоша Красојевића из Крагујевца, који је молио да се његовом сину Војиславу Красојевићу, ученику I разреда крагујевачке основне школе, да издржање из Фонда владике ужичког Вићентија Красајевића. Савет је одлучио: да се ова молба упуги на мишљење Надзорном Одбору Задужбине владике ужичког Вићентија Красојевића. VII Прочитан је реФерат г.г. протојереја Сгевана М. Веселиновића, д-ра Стевана М. Окановића и Михаила Јовића о уџбеницима за науку хришћанску у народним школама, ко.је еу писци или издавачи поднели Савету према чл. 29. Правила о уџбеницима и које је Савет г.г. референтима упутио на оцену на 858. састанку 3. декембра 1903. године. РеФерат г.г. протојереја Стевана М. Веселиновића, д-ра Стевана М. Окановића и Михаила Јовића гласи: Г^лавном Просветном Савету Част нам је известити Главни Просветни Савет, да смо ирегледади послате нам уџбенпке за Науку Хришћанску у основној школи од Ј. Илића, 11. Протића п Ђ. Ивковпћа и утврдили, да ни један од њих није написан по погледима, које су потписани реФеренти (први и други) имали прилике изложити Главном Просветном Савету, реФерујући му раније о једној од ових књижица. По осталим иак особинама својим ни један се од ових уџбеника не одликује тако над осталим, да би се могао оценити- као најбољи, те му тине и осигуратп искључиву уиогребу у основној школи,