RTV Teorija i praksa

Eleonora Prohić

REGIONALNI ATELJE ZA ŠKOLSKE I OBRAZOVNE TV PROGRAME

(EBU-radna grupa, AARHUS, Danska, 10-15.V1 1976)

Reklo bi se da su evropske prilike u edukaciji navele Radnu grupu EBU da ove godine, možda više nego ikad dosad, posveti svoj godišnji sastanak opštoj situaciji u obrazovanju, uz njene socijalno-kulturne i privredne implikacije i njen direktan uticaj na profesionalni edukativni rad na radiju i televiziji. Istina, ovogodišnji sastanak je imao značaj takozvanog regionalnog ateljea ili radionice, što znači da je bio neka vrsta reprezentativnog sastanka evrovizijskih profesionalaca na ovom području. Tako se, opšte uzev, tematika šestodnevnih razgovora može globalno podeliti na a) oblast pristupa modernoj edukaciji sa stanovišta današnje situacije i današnjih edukativnih potreba, i b) oblast multimedijskih obrazovnih projekata, i u fazi školske upotrebe, i u oblasti obrazovanja odraslih, s tim što su ovi multimedijski projekti implicitno shvačeni kao vrsta savršene moderne organizacije audiovizuelnih sredstava u obrazovanju, dakle kao vrsta najpotpunijeg ostvarenja svih prednosti i svih zadataka koje edukacija sebi može postaviti kroz korišćenje ovih sredstava. Za oblast koju

191

DOGAĐAJI