RTV Teorija i praksa

zatim o fantastici, o drami eksperimentalnog karaktera, gde se nastoji da se do sada primamom obrascu televizijskog ili filmskog prikazivanja pridodaju elementi drugačije fakture (autentipni snimci, arhivski materijali, inscenacija drame u drami, itd.). Imajuči ova kretanja u vidu, skloni smo verovanju da se televizijska drama sve više okreće poniranju i otkrivanju istinskih pitanja čovekove egzistencije na nov, autentičan i moderan način. Ako je ovo mišljenje tačno, dileme o tehnološkom postupku - da li snimati televizijskom ili filmskom kamerom - postače sasvim bespredmetne, јег če se ova pitanja posmatrati, u tom slučaju, samo kao mogučnost različitih formalnih karakteristika koje neče biti odlučujuče po konačan rezultat umetničkog ostvarenja. U prilog ovom stavu ide i usavršavanje televizijske tehnike koja če, verujemo, uspeti da postigne i likovno savršenstvo slike koju sada poseduje film.

33