RTV Teorija i praksa

od svojih izlaganja rekao, da li imamo naviku da čitamo ili nemamo. Mi smo postavili pitanje zašto Ijudi koji rade u oblasti medija nisu zainteresovani da sami nešto pročitaju i prate. Putem ovog časopisa, naime, još pokušavamo da vredna iskustva, domaća i svetska, prenesemo. Mi te veze nismo prekidali. I danas imamo mogućnosti da sarađujemo, da prikupimo članke i materijale, imamo pozive na međunarodne stručne skupove. Ne težimo torae da ostvarimo veliku dobit na našim izdavačkim projektima; oni su uglavnom edukativnog karaktera, to im je osnova, pa to važi i za ovaj časopis. Mada, moram reći, sve naše projekte realizovali smo izuzetno povoljno, po povoljnim cenama, sa visokim tiražima. Andrija Majtenji je rekao da bi možda trebalo uneti u Časopis neke atraktivnije sadržaje. Znači, moramo tragati i za novom ciljnom grupom. Naravno, možemo sve to podržavati, ali je kao osnovno pitanje koliko imamo korisnika. Najzad, i neke emisije koje imaju izuzetno nisku slušanost ј gledanost, kako kažu „орао im rejting“ preko određene mere, skidamo sa prograraa. Prema tome predložio bih da skinemo temu donatorstva, da li Časopis treba ili ne; RTS to može materijalno da obezbedi, nego da raspravimo osnovno pitanje njegove funkcije i namene, kao i pitanje zašto se on ne koristi. Možda naš Naučni program ima neke ideje, a sve ideje danas na ovom skupu treba da skupimo. Stvarno, u RTS-u ima toliko ijudi koji zaista znaju da pišu, kompetentni su za mnoge oblasti, upravo i za mas - medije, ali zbog čega da pišu ako nisu sigurni da će se to i čitati. Kako učiniti da Časopis osim studenata koriste i mnogi drugi ijudi. Šta treba učiniti u Časopisu, koje su to nove ciljne grupe i koji novi sadržaji koji će ga obogaćivati? Možemo li privući nove čitaoce ili ne možemo? Tvrdim da možemo, da možemo stvoriti nove ciljne grupe, animirati nove korisnike, uveriti ih da je zaista reč o izuzetnom glasilu, stručnom i visokoteorijskom. Prvoslav S. PLAVŠIĆ Vladi Miloševiću se neću posebno zahvaljivati pošto on kao direktor Poslovne jedinice RTS, treba da se angažuje na tome i to je sasvim u redu. Broj čitalaca i broj kupaca je različit, pošto mi plasiramo kad možemo i kad se posle pojavi neko, Dođu ijudi do nekog broja na neki način, pa je to nešto i više od pomenutog, a naš je utisak -

23