Školski list
— 116 —
у тужној свечанооти тој, помолимо се Богу за спас душе велике покојнице и за драгоцони аЈивот нашег милостивог, праведног и мудрог краља. По обичају наше свете православне цркве пожелимо краљиципокојници вечни покој и вечну успомену. Слава јој! Вјечна јој памЈат!
СРПСКЛ ЖШСКА УЧИТЕЈБСКА ШКОЛА У ГОРБВШ КАРЛОВЦУ 1897|8. У почетку шк. године уписало се свега 69 приправница. По вероисповеди било их је: у I. разреду: 10 православних и 8 р. кат., свега 18; у II. разреду: 10 православних, 3 р. кат., и 1 евангелисткиња, свега 14; у III. разреду: 7 православних и 5 р. кат. свега 12; у IV. разреду: 11 православних и 4 р. кат. свега 15. Укупно дакле 38 православних, 20 р. к. и 1 евангелисткиња. У току шк. године иступиле су због сиромаштва две срикиње из I. разреда, те је тако на крају шк. године остало свега 57 принравница. По завичају било их је: Из хрватске 41. Из СлавониЈе 3. Из Далмације 1. Из Угарске 2. Из Фијуме 1. Из Босне и Херцеговине 7. Из Истрије 2. — По занимању очевом било их кћери: Чиновника 21. Обртника 12. Трговаца 8. ПроФесора и учитеља 7. Официра 5. Свештеника 2. Економа, 1. Лечника 1. — По владању било их је: у I. разреду: свих 16 примерно; у II. разреду: 12 примерно, 2 похвално; у III. разреду: 9 примерно, 3 похвално; у IV. разреду: 14 примерно, 1 похвално; Укупно: 61 примерно и б похвално. По успеху оцењено је: у I. разреду: 7 врло добро, 9 добро; у II. разреду: 4 одлично, 5 врло добро, 4 добро, 1 довољно; у III разреду: 4 одлично, 5 врло добро, 3 добро; у IV. разреду: 1 одлично, 8 врло добро, 4 добро, 1 довољно и 1 слабо; Укупно дакле 9 одлично, 25 врло добро, 20 добро, 1 довољно и 1 слабо. К испиту зрелости припуштено је 14 редовних ученица IV. разреда, пошто једна мора IV. разред понављати. Теме за писмени испит биле су ове; Из педагогије: „Суштина моралног чуства и средства за образовање тога чуства у породици и школи." Из српског јозика: „Књижевна важност Ивана Гундулића (критичка расправа)". Из математике: 1. На њих четворицу А, Б, В, Г, има се поделити 4670 Фор. а. вр. тако, да Б. добије 30 Фор. више него А; В 40 Фор. више него Б; а Г за половину од онога, што А добије, више него В; колико ће добити