Školski list

- 25

Јануар : 1. и 2. Псалам 38. Фебруар-. Са деветог часа: 1. ГГсалам 83. — 2. Псалам 84. ■— 3. Молптиа : Иже на всјакое времја. — 4. Молитва : свјатаго Василија Великаго. Март : Са вечерља: !—3. Псалам 103. — 4. Понавља се оно, шго се са вечерња већ читало у нижем разреду. Апрнл: Са великог новечерја : 1. Псалам 24. — 2. С нами Бог. •—• 8. Ден ирешед благодарју тја Господи. Мај : Са јутрења : 1. и 2. Псалам 134. — 3. и 4. Псалам 135. Јуни : Понавља се свршено градиво. Б) Друге годипе чита се из мале катавасије: Сеатембар : 1. Троиар на малу Госпојину, даље троиар и кондак на Крстов-дан. — 2 АнтиФОне на Крстов-дан и ирокимен апостола. — 3. Тропар преподобне матере Параскеве и св Димитрија. Октобпр : 1. Тропар и кондак на Арханђелов-дан. — 2 Тронар и кондак на Воведеније. — 3. Тропар и кондак на светог Николу. — 4. Антифони на Божић. Новембар : 1. и 2. Катавасија Божићна. — 3. Духовпе песме: Слава во впшњих Богу. — Јсгда нриде конец вјека. — 4. Ликуј днес Сионе и Вси јазици. Децембар : 1. Тронар на Нову годину и светог Василија Великог. 2. 0 тебје радујетсја и Небојавленаго. — 3. Тропар, кондак и антиФОни на Богојављење. Јаууор: 1. Тропар на св. Јована и Три Јерарха. — 2 Тронар и духовно народна несма на светог Саву. Фебруар : 1. Тропар на Сретеније и стихире : Покајанија отверзи ми днери и На снасенија стези. — 2. Тропар и кондак на Благовести. — 3. и 4. Катавасија Благовештенска. Март : 1. Тропар и кондак на Цвети — 2. Антифони и ирмос на Цвети. — Тропар па велики четвртак и Вечери твојеја тајнија — 4 Стихира: Тебе одјејушчагосја. Аирил : 1. и 2. Катавасија Ускршља. — 3. Антифони на Ускрс. Мај : 1. Тропари на великомученика Георгија, Консгантина и Јелену. — 2 Тропар, кондак и антпфони на Спасов-дан ■— 3. Тропар, кондак и антифони на Духове. — 4. Тропар на сн. Лазара и апостоле Петра и Павла. Тропар и кондак нреображења. Јуни : Понављање свршеног градива. 5 Наставни иостуаак : Ученици уз стварно и језично тумачење учитељево вежбају се у читању и разумевању одређеног наставног градива на получасовима непосредне паставе, а усавршују се у томе на получасовима посредне наставе. В) Црнвено појање. Као трећп веронаучни предмет, који служи уопће оном истом смеру, као и ова два, напред наведена наставна предмета, има се сматрати црквено појање.