Školski list

Нчвембар: 1. Промена именпца женоког рода. 2. Промена именпца средњег рода. 3. Промена замепица без рода. 4. Пријемница. ДеЦ "мбар : 1. Промена заменпца са родом. 2. Промена иридева неодређених. 3. Промена одређених придева. Јпнуар : 1. Поређење придева. 2. Бројеви. Фебруар : 1. Глаголи и подела глагола по правцу и трајању радње. 2. Глаголска времена и начини ; глаголски придеви и прилози. 3. Шесг врсга глаголских. 4. Обвезница. Морт: 1. Жењање глагола прве врсте 2. Мењање глагола друге п треће врсте 3. Мењање глагола четврте, пете и шесте врсте. 4. Уговор. Аарил: 1. Реченице просте и сложене. 2. Главни и споредни делови простих реченица. 3. Сведоџба. Мај: 1. Споредни делови простих реченица. Прилози и предлози. 2. Одвисне сложене реченице. Везе. 3. Независне сложеие реченице. Везе. 4 Молбеница. 5. Наставни иостуаак: а) При настави у српској граматици наставни поступак је онај иоти, као и у Ш. и 1^. разреду. б) Код писмених састава : 1. Учитељ на заданим узорцима развија главна својства и делове дотичног састава, 2. Ученици по претходном упутству вежбају се у састављању односних писмених саставака. III. Мађарски језик. Смер: У краљевини Угарској у смис.лу 18. зак. чл. од 1879. год. у свима немађарским основним школама као наставии предмет учи се и мађарски језик са тим смером, да ученици ирема своме добу и ириликама у којима живе, науче мађа.рски говорити, А) Учење мађарског језика уз очигледну наставу. I. и П. р а з р е д. 1. Задатак: Ученици I. разреда уче мађарски именовати ствари, што се у школи и најближој им околини налазе, и вежбају се, да могу мисли своје у најпростијим реченицама мађарски исказати, — ученици II. разреда пак упознају се са називима и особинама познатих предмета и са различитим радњама, те се тако вежбају у говору мађарског језика, да могу на стављена им питања у простим реченицама мађарски одговарати. 2. Наставно време : Седмично 2 получаса непосредне наставе. 3. Средства наставна су : Осим слика за очигледну наставу по могућству ствари и предмети из природе. — Спомоћна књига за учитеље : Руко водство учењу мађарског језика у српским народним школама од В. Гроа. I. део. 4. Расиоред наставног градива : Сеитембар: 1.—3. Разговор о школи и школским училима. (по л. 1.) 4.—6. Разговор о школи и њеним деловима. (по л. 2.) Октобар : 1.—4. Врој учила и намештаја у школи. (ио л 3.) 5.—8. Разговор о оделу. (по л. 4.) Новембар : 1.—4. Разговор о градиву различних иредмета (по л. 5.) 5.—8. Разговор о бојама предмета. (по л. 6.)