Srpski tehnički list

—____

К.К. привиле7 |гов. жељезн. друштво: Аусиг Теплиц У

"

"

„Бергс лагер8 |нас“-жељез. у Шведској

Орлеанс-же9 |љез. у француској (7)

Пацифик же10 | љезница, Канада (+»%)

Пруске Држ 11 |Жељ.(Дирекција Бреслава

Минхенска локална жељезница. (1)

12

»

»

"

»

"

>

>

У

"

с2 12 –—

" везана (4—6—-0). 3

1 |5

везана [2—6—5].

~ 2 а Везена

[4—4—0)

ума

со

] 5- везана 4—6-0 5 [ |

»

) 3 Е везана

[4—6—0]

~

1 |= везана [4—4--0],

2 1 и везана

2

со

" везана

| | 0–6–]

Пацифик Же1 љезница. Канада

14

15

16

Б

Г 4 12 ЕЈ везана

[2—8 – 0)

»

6

2

везана (4—6—0)

село

1

41 – везана (2—8—0)

"

20

везана (4– 6—0)

»

(%) Према накнадним извештајима

Зертетђег 1906, 5. 740.

(%%) Управа Орлеанских жељезница наместила

за угљу од 16.609.

(###) Намештени нови (р) Намештени само нови цилиндери за високи

(4—4—0). | цилиндрди.

500 х 650. 1650

482.6 х 660

457

зни

цилиндра компаунд.

дјо

компаунд

близни цилиндри

432 х 610

[840 + 560] Х 640

4 цилиндера |2 компаунд.

[37

559 -- 889] ж 711

2 цилиндра |!|,

х 650

60,4 175,5 2,9

540 х 630

тезу | 66 |202,4 == 47,6 | 3,67

36 92,5 1,5

,

1700 470 х 610

1700 |

90 417 | 1,65

168.7 2,46

1710 482,6 х 660 1710

х 610 6

136,44 4 97,51 2,46

108,7 2,18

19 . 457 Х 610

—-1Б7В 56,2 | 93,3 -- 28,5 | 2,18

179

1980 Р:/

540 х 600

1980 _ | 593

101,7 + 30,8 | 2,27

0 + 560] Х 500 74 13

[380 + 560] х 500) 34

73,5 185

бата 7 53

1448 4,05 558 + 711

1418 84,4 | 199,1 — 34,8 | 4,05

у водогрејним цевима

у водогрејним цевима

у водогрејним цевима

у димњачи

петомесечан редован саобраћај

редован саобраћај.

1906 20

од августа

до децембра 26,7 1905

28 вожња у ре-ј август и дОвНоМ саобра- септембар! 16,6

ћају

петомесечан ре-|Од јануара

дован саобраћај

1906

до маја | 26

1904

20.8

К. К. ргто. Апзто Тершгет Етзепраћ, СезеЏ5сћаје.

Гте Гокототде, АЛприз! 1906 5. 146.

Реопе Сбпбга!е де

Сћетипа де јег 190

9. 397. — у немач ком преводу —

Мазјегт Месћатас Аззостаноп. 1902 немачком превод.

у димњачи

у водогрејним цевима

у водогрејним цевима

342 км. пропу тованих у редов ном саобраћају.

петомесечан редован саобраћај

Од дец. 1908 до маја 1904

12

Четвртомесечанјод јануара

редован саобраћај

до априла | 14,5 1905

цилиндра [5

компаунд

дјо цилиндра компгунд

близни цилиндри

цилиндра компаунд

до

39 за РОТ арое

[559 4 8891 Ж 711

[559 -- 889] Х 762

76,7 202 3,07

1575 [559 + 889] х 660

1600 (У

157,5 + 32,5 | 3,07

73,5 185 4.05

1448 588 Х 711

1448 | 74

64

199,1 --- 34,8 | 4,05

4,09

1575 256

[559 -- 889] 762 5“ Брата 57

64 |208,2 + 86,2 | 4,09

генералног ин е прегрејаче

цилиндери,

напон паре —

т. зв. Носћагиске-Суџпаег. —

у водогрејним цевима

спектора Белгијских Државних Жељезница, г, М!атте-а, постигнута је уштеда на угљу

на пет старих, 1900. год. израђених локомотива, а при томе није повећала

деветомесечан | од јануара

редован саобраћај

седмомесечан редован саобраћај

једанајестомесе. чан саобраћај

до септем. | 29

1904.

Од маја до октоб. 1905

17,8

,

Од новем. 1903 до септембра 1904.

-|| ' | | |

36:0

Ффго 57.879.

2. а. У. РГештзсеће

20 |ље. 8. 1237, 190.

Мазгег Месћатагсг Аззостаноп 1908. немачком превод

аго

Мето-УотЕ Капо

— |Стђ, Арги 1906,

немачком превос

аго.

од 3200; види Егзепђаћп-тесипазсће 2Хепосћгућ, оот

димензије цилиндера, те се с тога и објашњава мала уште