Srpski tehnički list
—____
К.К. привиле7 |гов. жељезн. друштво: Аусиг Теплиц У
"
"
„Бергс лагер8 |нас“-жељез. у Шведској
Орлеанс-же9 |љез. у француској (7)
Пацифик же10 | љезница, Канада (+»%)
Пруске Држ 11 |Жељ.(Дирекција Бреслава
Минхенска локална жељезница. (1)
12
»
»
"
»
"
>
"У
>
У
"
с2 12 –—
" везана (4—6—-0). 3
1 |5
везана [2—6—5].
~ 2 а Везена
[4—4—0)
ума
со
] 5- везана 4—6-0 5 [ |
»
) 3 Е везана
[4—6—0]
~
1 |= везана [4—4--0],
2 1 и везана
2
со
" везана
| | 0–6–]
Пацифик Же1 љезница. Канада
14
15
16
Б
Г 4 12 ЕЈ везана
[2—8 – 0)
»
6
2
везана (4—6—0)
„
село
1
41 – везана (2—8—0)
"
20
везана (4– 6—0)
»
(%) Према накнадним извештајима
Зертетђег 1906, 5. 740.
(%%) Управа Орлеанских жељезница наместила
за угљу од 16.609.
(###) Намештени нови (р) Намештени само нови цилиндери за високи
(4—4—0). | цилиндрди.
500 х 650. 1650
482.6 х 660
457
зни
цилиндра компаунд.
дјо
компаунд
близни цилиндри
432 х 610
[840 + 560] Х 640
4 цилиндера |2 компаунд.
[37
559 -- 889] ж 711
2 цилиндра |!|,
х 650
60,4 175,5 2,9
540 х 630
тезу | 66 |202,4 == 47,6 | 3,67
36 92,5 1,5
,
1700 470 х 610
1700 |
90 417 | 1,65
168.7 2,46
1710 482,6 х 660 1710
х 610 6
136,44 4 97,51 2,46
108,7 2,18
19 . 457 Х 610
—-1Б7В 56,2 | 93,3 -- 28,5 | 2,18
179
1980 Р:/
540 х 600
1980 _ | 593
101,7 + 30,8 | 2,27
0 + 560] Х 500 74 13
[380 + 560] х 500) 34
73,5 185
бата 7 53
1448 4,05 558 + 711
1418 84,4 | 199,1 — 34,8 | 4,05
у водогрејним цевима
у водогрејним цевима
у водогрејним цевима
у димњачи
петомесечан редован саобраћај
редован саобраћај.
1906 20
од августа
до децембра 26,7 1905
28 вожња у ре-ј август и дОвНоМ саобра- септембар! 16,6
ћају
петомесечан ре-|Од јануара
дован саобраћај
1906
до маја | 26
1904
20.8
К. К. ргто. Апзто Тершгет Етзепраћ, СезеЏ5сћаје.
Гте Гокототде, АЛприз! 1906 5. 146.
Реопе Сбпбга!е де
Сћетипа де јег 190
9. 397. — у немач ком преводу —
Мазјегт Месћатас Аззостаноп. 1902 немачком превод.
у димњачи
у водогрејним цевима
у водогрејним цевима
342 км. пропу тованих у редов ном саобраћају.
петомесечан редован саобраћај
Од дец. 1908 до маја 1904
12
Четвртомесечанјод јануара
редован саобраћај
до априла | 14,5 1905
цилиндра [5
компаунд
дјо цилиндра компгунд
близни цилиндри
цилиндра компаунд
до
39 за РОТ арое
[559 4 8891 Ж 711
[559 -- 889] Х 762
76,7 202 3,07
1575 [559 + 889] х 660
1600 (У
157,5 + 32,5 | 3,07
73,5 185 4.05
1448 588 Х 711
1448 | 74
64
199,1 --- 34,8 | 4,05
4,09
1575 256
[559 -- 889] 762 5“ Брата 57
64 |208,2 + 86,2 | 4,09
генералног ин е прегрејаче
цилиндери,
напон паре —
т. зв. Носћагиске-Суџпаег. —
у водогрејним цевима
спектора Белгијских Државних Жељезница, г, М!атте-а, постигнута је уштеда на угљу
на пет старих, 1900. год. израђених локомотива, а при томе није повећала
деветомесечан | од јануара
редован саобраћај
седмомесечан редован саобраћај
једанајестомесе. чан саобраћај
до септем. | 29
1904.
Од маја до октоб. 1905
17,8
,
Од новем. 1903 до септембра 1904.
-|| ' | | |
36:0
Ффго 57.879.
2. а. У. РГештзсеће
20 |ље. 8. 1237, 190.
Мазгег Месћатагсг Аззостаноп 1908. немачком превод
аго
Мето-УотЕ Капо
— |Стђ, Арги 1906,
немачком превос
аго.
од 3200; види Егзепђаћп-тесипазсће 2Хепосћгућ, оот
димензије цилиндера, те се с тога и објашњава мала уште