Učitelj

О АБИ

Предавање за ПТ. разред основне школе,

—оефке—

да ово предавање добро је да се жива жаба, изнесе пред децу, да је посматрају у току предавања, ну може бити и без тога, пошто. је деци прилично позната иста животиња. Али за то се мора учитељ строго послужити Шрајберовом сликом т.ј. да деци изнесе карту пресавијену тако, да могу посматрати само ону таблу, на којој су насликане жабе, и ваља питати: која је ово животиња, што је овде насликана 2 Жаба. — А ово друго (питати и за другу жабу И то је жаба. Тако питати и за све друге жабе на слици, те тиме их потсетити, да има различитих по боји и величини. Па онда даље. наставити :

"ТТ. Опив.

Име. Децо, овога часа ћу вам говорити о жаби (написати на: табли о жаби), само добро пазите, па ћу вас боље упознати са том животињом.

Ко је видео живу жабу 7; — (На ово питање без сумње ће се сви јавити). А да ли су биле све једнаке, што сте их у свом животу виђали % Нису. Какве си вићао тиг Какве тиг На ово пак. питање деца ће одговорити да су виђала различите жабе, тако : ону, која живи у води — по барама — и много крекеће; даље, ону малу зелену, која пред кишу крекеће по дрвећу и шибљу и ону крупну коју су сигурно налазили под камењем и влажним местима. Дакле, децо, какви жаба имамо 2 Имамо различитих жаба. Е, упамтите ово, што ћу вам казати. Она жаба, што живи по барама и покрај воде и много крекеће, зове се крекетуша; она пак, што је мала и зелена и што крекеће пред кишу по дрвећу, зове се залени жабац; и она крупнија жаба, што сте је налазили под камењем и по влажним местима, зове се бабурача. (Сва три имена написати на табли и показати на слици. Има их још две три врсте, но ове најпознатије су.

Поновити како сс која зове.