Učitelj
3700 : 7 == 528.
20
60 .
4
Готово већина решених задатака у дељењу дошла је са овако неправилно потписатим бројевима. У другом издању писац на ово нека обрати озбиљну пажњу, јер ово много брка појмове детиње у дељењу о вредности појединих цифара.
Осим овога има у овој књизи доста штампарских погрешака, као на стр. 56 најдњи ред: треба 4 килограма претворити у целине; а треба да стоји: треба 4 килограма претворити у седмине Или на стр. 62, 3 ред одозго: колико има пара у ! динар, ! де-
Е сетак и 1 пару 2
Ово би требало избегавати, јер се ни пошто не сме дозволити ма и најмање погрешке било штампарске или иначе у књигама, школским, а особито ове врсте.
Ми смо врло оскудни са књигама ове врсте у основ. школи, и ова је са своје ваљане садржине, — поред малих погрешака, које се лако могу изменити — добро дошла деци у ТУ. разреду. ( тога је ми топло препоручујемо свима, који се баве наставом у оонов. школи.
Београд. Д.3 6.
о У о
ка
„УЧИТЕЉЕ 15