Učitelj
360 У ЧИТЕЉ
1. Бројање од 1—5 напред и натраг. 2. Писање цифара од 1—5. 8. Писање и изговарање таблице одузимања од 5 до 1. 4. Писање и изговарање таблице одузимања од 5 до !1.
| У Ступањ: 1. Који број долази после броја једанг Који после
броја двар После броја трир и т. д.
Који број стоји пред 52 пред 42 пред 37 пред двар и т. д. Који број стоји између 1 и 32 између 2 и 42 између Зи 5» итд 2. Образовање редова. ; а) Т--1==2 б)5—1=4 вг—414+1 г2—8:]
241=8 42153 5261! 942 3414 | > 4 – 169 АЕ 4415 9—1=1 4==- 3454 4“ | 1 25-6:. 50 28 4—9 12 Зен 2 2г+2=А4 4 9—9 = 143 АЕ 3492=—5 3--2—1 1+3=4 528 2483=5 = = 1+4=5 5—4—1 д)а НЕ] е), 5—1=4 512 5 28 5=2-4+3 5—83—2 Ро 1 ЕМ 4 1 Следеће задатке могу задавати и ученици један другом; на пр. а) 24-–838=> Па Е 8-+1==> 57 2=>
о Ос- ви т даље. О 5
6) Који је број за једну јединицу већи од 32 Који је број
за две јединице већи од дрит. д.
Који је број за две јединице мањи од 52 Који је за три је-
динице мањи од 42 ит. дД. · 4. Згодни задаци из сабирања и одузимања.
а) Шта се може направити са ових пет дрваца > (Клупа, мост, лестве, двојне лестве, пећ, огњиште, крсти тд
Предавање о овим предметима и цртање. Део ПИ Множење џм дељење Циљ. Сада ћемо учити да множимо и делимо до 5. 1, Ступањ: Прављење нотица од 1+1-141--1, од 24241,