Učitelj

362 МОЛИ РКО

5. пута. Вежбања са конкретним бројевима усмено и писмено. арх! —16)в=>5 Х! в) ју Ке пута у == пуке

а И пебан РОСА ју лева дува== (0) То Фа-=- 5 о АЖАН БОК у и зу4=—2 пуб Ре 4 об == РАЛЕ Луња Ооо 2 (ђ 1 у бо о дуоуо=: Зуе=- ЕУ ду4=] 4у5—1 (1) оу. ==

а) Колико јел. апр је-- > 292 - 2 ЊОСа не о вЕе ВОН РЦ =>

6) Колико је: (1 Х 3) -2=27 2 Х 2 +1=2 8%1)+8 => и тако даље.

в) Колико има јединица у петици% Колико има двојака у пе-. тици Колико је двојака у четири» Колико има двојака у тројциг

гр (2%Хх )-+2 ==> 1хоО-1Х3)=> РО ај (2 Х2- (8Х => (Рик јр БА (3 | ах ђ)—1 =2 5 29 а

4. Задаци: Једно дете има две године; брат му је двапут старији; Колико је година његовом брату;

У школу уђе једном једанпут по 2 детета, затим опет једанпут по два детета и још једно дете; Колико их је било свега;

Други пут ушло је у школу једанпут три Лота и још једно дете; Колико их је било сада> У

Четири детета треба да изађу из школе све по два; Колико ће бити редова2 — А ако је пет ученика, како ће онда изаћи

У школу је ушло два пара деце и још једно дете, затим је изашао један пар напоље; Колико их је остало у школи

Сада да разгледамо, који се још предмети могу везати за раније споменуту причицу. Професор Кет, поводом ове приче захтева да се говори са децом: о кући, о постељи, храни, хаљинама, пољу, шуми, о дану, сунцу, звездама итд. а то ће рећи о очи-

гледној настави. На овај начин долазимо на нарочите методичке —

јединице које треба обрадити и пробудити у деци интерес а то је и циљ настави. Са друге стране, опет, упознавајући се ученици