Učitelj
Листак 150
и покушавао да спреми неке који су били измакли од остау музици, да буду као неке хоровође и ту су доиста доцније и били хоровође пев. дружина као Д М. С. 0. М. РРА др.
Али, као год што сам уочио ове недостатке што их је учит. школа онда имала, уочио сам и пуно добрих ствари, које и данас памтим и хоћу да их забележим. Tako: оставили су. врло лепог и трајног спомена својом наставом г. Д-р В. Бакић, који је тако опширно, лако, јасно и с пуно примера предавао своје предмете Општу педагогику, Пеихологију и Логику, да није било ни једног ђака који није могао да их не схвати. Он је своја предавања, која је по месец дава и више држао, репетирао и сужавао најпре на недељу, па и за један час све оно што, је одредио каб једну целину за испитивање. Па онда'насје“ вежбао у самосталном исказивању и саморадњи не уплећући. се ништа у ђачке одговоре да види како је' ђак оно градиво сам схватио и у колико га може сам исказати. · топохног
Г. Љуба Ковачевић је са највећим жаром предавао исто- . рију Сра. Народа, веома исцрпно, и чисто академски али јаснои разговетно да смо га молили да нам и ванредне часове одређује, што је он врло радо чинио. ;
Г. Борисав Тодоровић је био омиљен професор због-тога . што је природне науке предавао тако популарно с многим експериментима, јасно и занимљиво да би смо га и гладним жедни слушали. Једва смо чекали да дођу његови часови, Он је имао много. и хумора у својим предавањима и тиме је. зачињавао _ наставу и чинио је пријатном и онда кад би код сваког другог. било сухопарно. Њега смо сви звали „Борко“.
Јован Ђорђевић је био класичар, пун такта и достојан-. ства. Његова предавања из Опште Историје и Земљописа била су проткана научном озбиљношћу и патриотизмом.
Пок. владика Нестор, као архимандрит предавао je, Bepo=-. науку. И ако је било ђака који су читањем Пелагићевих списа, онда у моди, били изгубили појам о правој религији, па чак правили и поједине испаде на његовим часовима критикујући са гледишта социјализма веру и попове, ипак је он, тактички умео да задобије ђаке за свој предмет и да постигне жељени успех а био је и врло јак догматичар.