Učitelj
62 Учитељ
да пружи нашим педагозима и просветним политичарима много материјала. Будући је данас и у просветном животу «све у превирању, тешко је имати тачну слику о просветним приликама у туђим земљама. Ова би књига веома добро дошла професору административне и легислативне педагогике на учи"тељским и вишим педагошким школама и университетима, а исто тако и студентима поменутих школа.
Садржина је ове књиге ово:
Увод. [. [. Копде,, М. А. Рћ. р., проф. педагогике на "Тичер Калеџу при Кулумбија Университету.
Рис. Педагошки развици у 1924. год.
1. Аустрија.
Р. В. Соје, Рћ. Р. вице принципал Учитељског Колеџа зи лектор педагогике на Университету у Зудпеу-у.
2. Бугарска.
К. Стефанов, лектор енглеског језика на Университету "у Софији.
3. Канада. |
М. Е. Маућегзоп, В. А., 11. Đ. Асистент професор пе-дагошког факултета Университета у Онтарију.
4. Кина.
У. Теазнп Тао. М. А., генерални директор Кинеског Националног Удружења за Васпитање одраслих.
5. Чехословачка.
Етапце! Шррег. А. 1.. Коменсков Институт, Праг.
6. Енглеска.
УУ. Ретпз, М. 5с., секретар елементарне педагогике Вас"питног Комитета у Гапеастге-у.
7. Француска.
(4. Елећатд, Рез Гећез, проф. историје на Ваноп лисеју "у Паризу.
8. Немачка.
Reiuhold Lehmaun, Ph. р., едитор Гејрдвег Гећпеге ипа-а.
9. Италија.
Џао Зршо, Рћ. Р., едитор часописа 1. Едспадопе Ма„сјопаје-а, Бим.