Učitelj

Питање антиалкохолне наставе 441

пагод [ејезтт уазрлапјеш Ка !деаји ихогпе Ниске Јероје. Мефто омо пајђојје па ћејепзкош Бри, Кој! је пајјерч Нр С5го Соуесапзја, пе 2а0' о је ћејепзко рјете ЂПо пајер5е, пего 7аго, о зе уазрпауа!о и пају150] 1ероћ. 1 за оуога ојеф Та шта згокојКа пизао 1 пјепо ргаки спо ргоходепје уенко хласепје ха Нкоупи ште ов. ГАКкоупа ште оз! оуакуе угађе пе 51 тогја розјан једпако угедпа за ап Скот, аб 5: тооја да да пазџт штебсппа рофог и ха пјепо зуагапје.

Тако зто гахто и езјебвко хпасепје зокојуфуа, пајрге за зуеезјензкова згапом а, Као део соуесапКе езгећзКке Ккшште. Ро [от зто оселћ орзје езјећвко хпасепје зокојуфуа гахтаајисј пајрге рптодпи јерои СоуеКа 1 пјесоућ Кгети, ра Дуџ Јерош дибеупоста осПоуапја како ројефшпаса, [ако 1 ФзарИпоуапе огеатштасје. Ма Кгајџ зто 5 р па бо штеозн, одгтеа родгисје зокојзћ уе%ћ, Које тоги роза! тодегпот [огтот огћејз Ске шпеозн ра ођјазт! пјеп одпоз ртета пипиској, 1етасој ! тилској итеттози 1 1а1аки хпасепје зокојзКе . пази ха Нкоупи штеозе.

5уе оуо окпуа пат зокојафуо Као уаХап ТаКјог пагодпе а Шт 1 соуесапзке езјебКке КиШште. 5ПКа је сеја, регзрекнуа Која пат зе офуага је рофрипа. В!о је та! тек пагод, а зрак зуојот КкшШШштот пајуес од зућ, Кш штот [ако дгагосепот 1 Дуот, да је досекаја суоје ропоуо мазкгзепје. 1 па5 је пагод тајеп, уазкгапш, очјођодеп 1 рохуађ,. да 51 збиро и зафоп, пи Кшшитпџ ђогби за уебКт пагоФта. Отека ртштег тоХхе ти шН роуегепје, да ршет Којпи !де зокојКка пизао тоХе аозНа зуоје пајуке теге, сИјеуе.

Питање антиалкохолне наставе

од Душана Теодосића, учитеља у ЈЉубнићима 1

Двадесети век је у многоме изменио схватања и погледе људи и читавих друштвених редова, јер је бујица новог времена. донела нове тежње, идеале и стремљења у битисању живота. Време је усталасало и „више“ и „ниже“ и сваки хоће да обележи потпун круг у савременом социјалном животу. Потпуно је збрисана из свих друштвених редова она доскорашња мисао о нетрпељивој сутрашњици, која данас, без имало милосрђа, коси и најневиније: дошло је време када се живот почео тумачити тако да из њега излазе врло разнолики коментари и оријентације. Шта је све учинило да се до тога дође ми се питамо само када држимо перо у руци, али не и када кроз живот идемо. Стога су за нас те појаве још у толико интересантније када се одлучимо да о њима говоримо. Огромни хук времена, који је неочекивано надошао, испретурао је у друштвеним редовима све постојеће класе. Свако