Učitelj

ЕПохтовзЕкј Жуог 1 ТИоготзКка Кпјеупоз! и Кизј; 55

ме сап. Папаз пе розтој; ШоготзКо исепје Које је БИХе исепји уенког петаског пизНоса Јоћапа Кетке од Магка-Гепипоуе ШохоПје. Џ зуакот зјисаји Ко пе зтој; Фако Биш Магкза (зет Гепипомћ Котептага) Као КешкКе ! пјегоуа која. Ра трак зоујефак! расе! мбе гохоге о ђехласајпт »бшоазкти« пизНостпа Као Мо 5џ КидепћоуеКајегаћ. О Бетке-и (је зи пази гагуђјепе одаупо за Сидпоуафот ја„впосот 1 зазупи пехамапо од Магкзомћ гадоуа, Које КеткКе је ротпауао) зоује!зка Тологака Кпјфеупоз! пета т једпог сјапка, сак пр једпе з'тапсе! 7ажо2 Хајо Хо је Гепјп, Кој тада тије сЊао 'Еетке-а, оуоса ротепио и једпој зуојој Кпјил (јоб 1898) 1 Катао да је »птапепфап огог«! 1 зада је зуе зугзепо! Кота Тасића, саиза Бана ези! Тако Кешке када тије |1о шпапепбап НогоГ (паргону, оп је Ћао једап од пајдибуић : пајзутерућ ргобушка шапешпе 1020Нје), ако је оп од 30 гофла до зуоје зтги (1931) Мо аге! 1 шкада и“ Ногоћ ја, тје за !акао пизао о уеп и Воса, 1рак зе па пјеса од зггапе зоујећвћ раса пе ођгаса шкакуа раХпја, зато гђог С 5ђо геПа1охпог розгоуапја ргета Гепјти. Тако је Гепип парбао 1 «ако тога и! МКко пе зте да розштпја и пјесоуо (и зи5 и роуг5по 1 перго-

мегепо) фугдепје. — 17 оуовка чисаја пи мјаато једпи зјајпи Кагакјема ки Шохојзкос Иуоћа 1 олобзке КпјЖеупозн задабпје Еизђе.

Ра хаугипо. Џ Зомјегзкој Низ тпееплуап Муој обићуаја тптеНоепте Кгисоме. Ргобјепи зи оКо Којћ зе оКгесе #ај Жуоћ, остапСет зато па а4јајекнеск тагепјантат. Џ [ој дићоупој ашпозгетљ, која је 5 једпе зфгапе род шисајет а'ксаштге, а 5 дЧгисе збгапе род инсајет Гепјпоуог аштогнега 1 пјесоуе [ехе да зуе пашКке роае%и род ратбји, пи пајадто једпо ШохоПгапје Које зе разни да Биде "зјођодпо о4 зуаке пизНКе, ан Које уегије Теопји 1 дгичуепи ргакзи па факау пас, да безјо ротгасама јагпоси Шогоћзкос гада и дапабпјој Киза: 1 рген да ушеаптије !деје Магкза 1 Епсејза.

Иде време кад ће васпитање омладине бити сматрано као -најузвишеније и најдостојанственије занимање, којим ће се бавити најумнији и највиђенији људи. Сретен М. Аџић

Нема под небом другог пута на поправци наших дивљих

инстинката осим доброг васпитања омладине. : Коменски

Ко није човек, не може човека ни васпитати. Даворин Трстењак

Као што лекар мора познавати органе и функције тела које лечи, земљорадник природу земље коју обрађује, и вајар особине мрамора који теше и иловаче коју меси, тако исто и васпи"тач мора познавати дете, ту нежну биљчицу из врта Господњег, која му је на чување, неговање и каламљење поверена.

Коменски