Učitelj
12. Расходи на свадбе и на кога падају“ 13. Свадбени ритуал удоваца и удовица. 14. Развод брака. 15. Постоје ли породице где супрузи живе невенчано и шта је узрок тој појави. (Наставиће се) А. И. Никифоров
МАЛО „ЗАЧИНА“ У РАЧУНСКОЈ НАСТАВИ
При крају школске године врши се понављање свега пређеног градива јер, и поред свих примљених принципа школе рада, стара латинска изрека геренћо ез тајег чЧифогит остаје непобитна. Али понављање само по себи досадна је ствар. Од посла, пак, који се врши уз досаду нема много користи. Зато је неопходно да се свако понављање мало „зачини“. Тиме хоћемо да кажемо да у свако понављање треба унети понешто ново, за децу интересантно. Овде износимо како се рачунске радње могу мало „зачинити“ при понављању. Искуство нам је показало да се деца наједаред заинтересују за рад, а шта то у педагошком и методском погледу значи, знамо сви.
Сабирање се напише у оваквом облику:
2.762 360050), ИЕ и а о И ои 687 943 6997 40 543 775 012 А после овако: . 82. 53.36 218 ik O. 3 O 2107 до 6 421 95007 OV | .56 . 880
Покушајте и сами овај други начин, па ћете видети како вас више дражи, него обично сабирање.
Одузимање се такође може написати у облику:
4...2 6.385 И 2
== 2:81, —=- 92. —.{.4.
23 526 29.8 31 742
Множење. Напише се 4753 и позове дете У