Učitelj
пужеве и мраве. Девојчице одушевљава бели красуљак. — Јаков Пинто: Баш вам је леп тај красуљак. Он се суши за буве. — Милица: А зар то није камил теј> Миришу и трљају красуљак да увиде да није ни љутић а ни камил теј, већ „божије цвећанце“ каже Момир Зековић сељаче.
Мушкарце одушевљава маслачак. Маслачак се просуо поред Топчидерске Реке а деца полегла па га беру, цеде из стабљике змијино млеко, а девојчице праве колутиће, вериге.
— Учитељица: маслачак или млечац, швапска салата, талијанска салата. — Ева: лишће је горко, није добро за салату. Старо је, одговара наставница није за салату, али стабло је лековито. У стаблу има шећера и гуме а у корену је лек, а у листићу је хранљивост за бледе и слабе... Деца жале што млечац није цветао па да уживају. То учитељицу сећа и казује стихове:
Цвет млеча као клубе Мами жапце и дангубе Тура им у главу бубе: Два клупчета мисли жабац Мисли жабац да састави Па ко атлет да се слави...
После овог задовољства, осећања првог пр. дана и сунца које загрејало земљу па пробудило у целој трави цвеће и живо-" тињице, деца су засела крај чесме у Топчидеру да једу.
Певају, звижде, свирају (усне хармонике): Радујте се децо драга пролеће долази; баба зима погледајте како журно одлази хај, хај, хај!
Дерек _ а ЊЕ. - НЕ
а Era a 56
28 марш у школи
Понављају се ушисци о сунцу, дужини дана, о загревању земље, буђењу биља, бубица, животиња, о првом пролешњем дану дају се одговори и на питања као нпр. — Стеван Цицак: Зашто не лече, зашто не посеку оболела дрвета (мисли на имелу, на