Zbornik zakona pravila i naredaba po struci carinskoj

58 99. Конвенција | о о пловидби између '

Ова правила служиће, у случају спора, као меродавна основа за тумачење услова под којима је предузимач пловидбе узео на се превоз путника и експедицију еспапа и обвезао се да то изврши.

Члан ТУ.

Да би се признало да који брод припада којој страни утоворници, он треба да је својина било ког поданика те земље, било које дружине или акционарског друштва које је подложно законима исте земље и у њој има столицу своју. Бродови и сплавови треба, поврх тога, да имају исправе које прошисује члан У. и да стоје под нарочитом управом каквог спроводника који је легитимисан бродарским или сплаварским патентом, по пропису члана УТ. Овај је спроводник у првој линији одговоран за тачно вршење одредаба ове конвенције и правила речне полиције. Патенти од брода, ородарски, и сплаварски, морају се показати кад год затраже речне власти које воде надзор над пловидбом.

Бродови обеју страна уговорница носиће заставу прописану законима њихових земаља на водама друге стране, а тако и онде где је вода ограничена ес једне стране земљиштем друге стране уговорнице.

Бродови који су тако начињени да само једном низ воду броде II изузети су од лађарског патента и, у овоме, изједначују се са сплавовима.

Чамцима који превозе само производе за суседне пијаце намењене, не треба ни патенат за лађу ни патенат за спроводника.

~

ан a

ЕУ о сме