Borba, Mar 25, 2008, page 8

& BORBA

Na osnovu člana 27. Zakona o javnim nabavkama (”"Službeni glasnik RS” br. 39/02 i 55/04)

DOM ZDRAVLJA KRAGUJEVAC Kragujevac, Ulica Kralja Milutina br. 1.

oglašava

JAVNI POZIV 1/08

za prikupljanje pismenih ponuda u otvorenom postupku za dodelu Ugovora o javnoj nabavci

Predmet javne nabavke su dobra - GORIVA I MAZIVA neophodna za delatnost Doma zdravlja za 2008. godinu, oblikovana po partijama: Partija 1. GORIVA

- benzin MB95 60.000 litara - plin 18.000 litara - EURO 4 4.000 Partija 2. MAZIVA - motorno ulje SAE W 100 litara - motorno ulje turbodizel 30 litara Partija 3. TEČNOSTI - kočiona tečnost 10 litara - antifriz 100% 200 litara

- tečnost za pranje vetrobranskog stakla koja ne mrzne 100 litara

Ponude se dostavljaju za jednu ili više partija, ali obavezno u odvojenim kovertama sa navođenjem rednog broja i naziva partije iz ovog oglasa na originalno preuzetom obrascu. Ponudu mogu podneti sva zainteresovana pravna i fizička lica koja u skladu sa Zakonom, obavljaju proizvodnju ili promet robe i usluga na tržištu i koja su za obavljanje tih delatnosti upisana u sudski registar.

Dokumentacija za podnošenje ponuda može se preuzeti u roku od 15 dana od dana objavljivanja oglasa, u prostorijama Ekonosmko-finansijske službe Doma zdravlja Kragujevac svakog radnog dana od 10.00 do 1'4.00 časova. Prilikom preuzimanja dokumentacije zainteresovani ponuđači dužni su da prilože dokaz o izvršenoj uplati u iznosu od 5.000,00 dinara za partiju 1, a po 1.000,00 dinara za partiju 2 i partiju 3, na tekući račun Doma zdravlja Kragujevac broj 840-497667-54.

Zatvorene ponude sa naznakom "PONUDA ZA - (navesti broj i naziv partije i redni broj iz ovog oglasa) - "NE OTVARATI” moraju biti dostavljene, zvanično preuzete i zavedene kod naručioca u zakonskom roku, a najkasnije do četvrtka, 08. maja 2008. godine do 10.00 časova, na adresu Doma zdravlja Kragujevac, Ulica Kralja Milutina br. 1 - kontakt telefon 034/323-357, osoba za kontakt Stana Arsenijević.

Javno otvaranje ponuda obaviće se istog dana u 10.30 časova u prostorijama naručioca. Predstavnik ponuđača koji će prisustvovati otvaranju mora da priloži overeno ovlašćenje o istupanju ispred ponuđača.

Uz ponudu zainteresovani ponuđač treba da dostavi dokaze o ispunjenosti uslova iz čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama.

Kriterijumi za izbor biće dostavljeni uz'tendersku dokumentaciju.

Nepotpune i neblagovremene ponude neće se razmatrati.

Izbor najpovoljnije ponude izvršiće Komisija za javne nabavke Doma zdravlja u zakonskom roku i obavestiće ponuđače.

Odluka o dodeli Ugovora o javnoj nabavci biće doneta u okvirnom roku od 8 dana od datuma javnog otvaranja ponuda.

Na osnovu člana 69 i 72. st.1 tač.1 Zakona o javnim nabavkama („Sl.gl.RS“,br. 39/02, 43/03,55/04 i 101/05 ) i Odluke predsednika opštine Dimitrovgrad o pokretanju postupka br.404-56/08-09 od 21.03.2008.god.

Opština Dimitrovgrad oglašava

JAVNI POZIV

za prikupljanje pismenih ponuda u otvorenom postupku javne nabavke po partijama, radi izbora poslovne banke koje dodeljuju kredite za podsticanje razvoja male privrede i poljoprivrede za koje opština preuzima obavezu isplate dela kamate

Javna nabavka obuhvata dve posebne celine - partije formirane po svojoj srodnosti na sledeći način:

e Po prvoj partiji subvencionisanje kamata na kratkoročne i dugoročne kredite koje poslovne banke dodeljuju poljoprivrednicima i udruženjima (poljoprivredni krediti: za kupovinu zemljišta; za izgradnju i rekonstrukciju objekata; za kupovinu mehanizacije i opreme: za kupovinu osnovnog stada i za kreditiranje obrtnih sredstava), ukupno 1.500.000 dinara.

e Po drugoj partiji subvencionisanje kamata na kratkoročne i dugoročne kredite koje poslovna banka dodeljuje maloj privredi, ukupno 2.000.000 dinara.

Vrednost javne nabavke iznosi 3.500.000 dinara.

Pravo učešća u postupku javne nabavke imaju sva domaća i strana pravna lica koja ispunjavaju uslove u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama (,Sl.gl.RS*",br. 39/02, 43/03,55/04 i 101/05 ) i koja uz ponudu dostave dokaze o ispunjenosti uslova iz čl.46. istog Zakona. i

Ponudu dostaviti lično pisarnici opštine Dimitrovgrad, ili poštom u zatvorenim i odvojenim kovertama. Koverta mora imati oznaku „ PONUDA ZA IZBOR BANKE“ - NE OTVARATI -sa pozivom na broj partije, a na poleđini naziv ponuđača i adresu, koju je potrebno dostaviti u roku od 30 dana od dana objavljivanja ovog Javnog poziva u „ Sl.gl. RS“ na adresu: OPŠTINSKA UPRAVA OPŠTINE DIMITROVGRAD, ul.Balkanska br. 2, 18320 DIMITROV-

GRAD.

Ako se ponuda šalje poštom mora se predvideti potrebno vreme da ponuda stigne do navedenog dana i časa u pisarnicu.

Ponuda mora biti jasna, nedvosmislena, čitko popunjena, overena pečatom i potpisom ovlašćene osobe. '

Blagovremenom će se smatrati svaka ponuda koja bude dostavljena na adresu naručioca najkasnije do 15 časova poslednjeg dana napred navedenog roka.

Ukoliko rok ističe na dan koji je neradan ili dan državnog praznika, kao poslednji dan isteka roka smatraće se prvi sledeći radni dan.

Predstavnici ponuđača dužni su da dostave uredno overeno punomoćje za zastupanje.

Otvaranje ponuda obaviće se javno, prvog radnog dana po isteku roka za podnošenje ponuda, u 11 časova u prostorijama naručioca.

Za svaku partiju zaključiće se poseban ugovor sa najboljim ponuđačem.

Ponuđač može da konkuriše samo za cele partije i to: bilo za pojedine, bilo za sve partije

Ocenjivanje ponuda vršiće se po partijama u okviru kojih po vrstama i nameni kredita na osnovu kriterijuma ekonomski najpovoljnije ponude.

Ne prihvataju se ponude sa varijantama.

Period važenja ponuda mora da bude najmanje 3 meseca od dana otvaranja ponuda.

Vrednovanje i opis kriterijuma precizirani su, u zavisnosti od partije, nameni i vrsti kredita, kao i drugih pogodnosti koje banka nudi, u konkursnoj dokumentaciji koju zainteresovani mogu preuzeti u zgradi Opštine Dimitrovgrad, ul Balkanska br.2, kancelarija br. 23, radnim danom od 10 do 13 časova, 25 dana po objavljivanju u „ Sl.gl. RS“, uz prethodnu bespovratnu uplatu od 1.000 dinara po partiji na tekući račun 840-74515151843-03 model 97 poziv na broj 84037, svrha uplate - Naknada za konkursnu dokumentaciju za javnu nabavku velike vrednosti br.1/08.

Odluka o dodeli ugovora o javnoj nabavci biće doneta u roku od 10 dana od dana otvaranja ponuda. Nepotpune, neispravne i neblagovremene ponude neće biti razmatrane. Za bliže informacije obratite se na telefon: 010-360-882.

Naručilac zadržava pravo da odustane od izbora ponuđača ukoliko ustanovi da ni jedna ponuda ne odgovara uslovima iz javnog poziva, ili odustane iz bilo kog drugog razloga.

Osobe za kontakt su Ivica Matov 010-360-882; 064-212-0-211 i Saša Delčev 010-361108; 062-201-660.

Zdravstveni centar Gornji Milanovac, na osnovu Zakona o javnim nabavkama objavljuje

JAVNI POZIV

za dodelu ugovora u otvorenom postupku, a za nabavku medicinske opreme za potrebe Zdravstvenog centra i to:

1. Operacioni rendgen za potrebe operacionog bloka

Karakteristike opreme koja je predmet javne nabavke definisane su u konkursnoj dokumentaciji.

Pravo učešća imaju sva zainteresovana domaća ili strana pravna ili fizička lica, koja su registrovana za predmetnu delatnost i koja ispunjavaju obavezne uslove za učešće u postupku propisane članom 45. Zakona o javnim nabavkama.

Uz ponudu ponuđači treba da prilože dokaze o ispunjenosti obaveznih uslova shodno članu 46. Zakona o javnim nabavkama, kao i druga potrebna dokumenta i obrasce sadržane u konkursnoj dokumentaciji.

Konkursna dokumentacija može se preuzeti svakog radnog dana od 8,00 do 13,00 časova, ne kasnije od 15 dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS” u prostorijama Zdravstvenog centra Gornji Milanovac.

Prilikom preuzimanja dokumentacije zainteresovani ponuđači su dužni da prilože pisano ovlašćenje, kao i dokaz o izvršenoj uplati u iznosu od 2.000,00 RSD na račun Zdravstvenog centra Gornji Milanovac, broj 840-292667-74.

Konkursna dokumentacija se može preuzeti i poštom uz prezentovanje zahteva i dokaza o uplati, uz vraćanje potvrde o preuzimanju.

Uplaćena sredstva se ne vraćaju.

Ponude se dostavljaju poštom ili lično preko pisarnice Zdravstvenog centra Gornji Milanovac, obavezno u zatvorenoj i zapečaćenoj koverti na adresu: Zdravstveni centar Gornji Milanovac, Vojvode Milana 37, sa naznakom: „Ponuda za operacioni rendgen – ne otvarati”.

Na poleđini koverte navesti naziv ponuđača, adresu i broj telefona.

Rok za dostavljanje ponuda je 30 dana od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS”.

Blagovremenom ponudom smatraće se ponuda koja je stigla na adresu naručioca najkasnije do 12,00 časova poslednjeg dana isteka navedenog roka.

Ukoliko je poslednji dan roka neradan dan ili državni praznik, blagovremenim će se smatrati ponude prispele prvog sledećeg radnog dana do 12,00 časova.

Neblagovremene i nepotpune ponude neće se razmatrati.

Ponuda mora biti podneta na propisanom obrascu ponude, koji je sastavni deo konkursne dokumentacije, jasno i nedvosmisleno.

Ponuđač je u obavezi da uz ponudu dostavi i sredstvo finansijskog obezbeđenja.

Vrsta i iznos sredstava finansijskog obezbeđenja definisani su u konkursnoj dokumentaciji. Kriterijum za ocenjivanje i izbor najbolje ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda.

Vrednosni elementi i metodologija bodovanja sadržani su u konkursnoj dokumentaciji. Otvaranje ponuda obaviće se javno, poslednjeg dana isteka roka za podnošenje ponuda u 13,00 časova u prostorijama Zdravstvenog centra Gornji Milanovac.

Naručilac zadaržava pravo da poništi oglas i da u slučaju prijema nepovoljnih ponuda ne donose odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

Za sve dodatne informacije obratiti se na telefon 032/711-181.

v

ZDRAVSTVENI CENTAR ZAJEČAR 19000 Zaječar, Rasadnička b.b. objavljuje

JAVNI POZIV

za prikupljanje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara za 2008. godinu (nabavka broj 5/08)

Predmet javne nabavke su dobra: 1. Medicinsko-potrošni materijal i to:

– dijagnostika –— raspoređena u sedam partija,

— ostali sanitetski i potrošni materijal — raspoređen u deset partija,

– medicinska guma i plastika – raspoređeni u dvadeset partija,

– Špricevi i igle — raspoređeni u tri partije,

– laboratorijsko staklo i plastika — raspoređeni u četrnaest partija,

– reagensi, hemikalije – raspoređeni u osam partija,

– zavojni materijal – raspoređen u tri partije,

– papiri – raspoređeni u šest partija,

– dezinfekcija — raspoređena u 20 partija,

2. šavni materijal — raspoređen u trinaest partija,

3. stapleri — raspoređeni u jednu partiju,

4. hirurške mrežice — raspoređene u jednu partiju,

5. ishrana za bebe – raspoređena u dve partije.

Procenjena vrednost bez PDV-a je do 38.402.000,00.

Detaljna specifikacija po partijama data je u konkursnoj dokumentaciji.

Pozivamo sve zainteresovane ponuđače da dostave ponude.

Pravo učešća imaju sva pravna i fizička lica koja podnesu dokaze iz člana 46. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik RS”, br. 39/02, 43/03 i 55/04), kojima dokazuju ispunjenost uslova iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama. Dokazi o ispunjavanju uslova dostavljaju se posebno u zatvorenoj koverti sa naznakom: „Dokazi o kvalifikaciji — ne otvarati”. Dostavaljeni dokazi u formi originala ili fotokopija ne mogu biti stariji od šest meseci od dana objavljivanja javnog poziva.

Zatvorene ponude, sa naznakom: „Ponuda po javnom oglasu za nabavku – ne otvarati”, dostaviti na adresu: Zdravstveni centar Zaječar, Zaječar, Rasadnička b.b.

Ponuda se mora dati za celokupnu partiju, odnosno za sva dobra – stavke iz predmetne partije, u suprotnom ponuda će se smatrati nepotpunom.

Na poleđini koverte upisati tačan naziv ponuđača, adresu, broj telefona i osobu za kontakt. Rok za podnošenje ponuda na propisanom obrascu je 30 dana od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS”, do 14,00 časova. Ukoliko rok za dostavljanje ponuda ističe na dan koji je neradan, kao poslednji dan navedenog roka smatraće se prvi sledeći radni dan.

Otvaranje ponuda obaviće se narednog dana po isteku roka za dostavljanje ponuda, u prostoriji Zdravstvenog centra, sa početkom u 12,00 časova.

Kriterijum za ocenjivanje i izbor najpovoljnije ponude u grupi ispravnih ponuda je ekonomski najpovoljnija ponuda, a kriterijumi sa ponderima određeni su konkursnom dokumentacijom. Nepotpune ponude neće biti razmatrane, a neblagovremene će biti vraćene preporučenom poštom neotvorene.

Komisija za javnu nabavku naručioca, po okončanju postupka javnog otvaranja ponuda vratiće ponuđačima sve neblagovremene ponude neotvorene, sa naznakom da su podnete neblagovremeno. · ·

Naručilac zadržava pravo, u slučaju neodgovarajućih ili neprihvatljivih ponuda, da ne do'nese odluku o dodeli ugovora o javnoj nabavci za pojedine ili sve partije koje su predmet javne nabavke.

Naručilac zadržava pravo da odustane od dodele ugovora u slučaju da javna nabavka opisanih dobara ne bude moguća zbog objektivno promenjenih okolnosti koje ne zavise od volje naručioca.

Odluka o izboru najpovoljnije ponude doneće se u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, o čemu će svi ponuđači biti pismeno obavešteni.

Konkursna dokumentacija za podnošenje ponuda može se preuzeti u prostorijama komercijalne službe Zdravstvenog centra Zaječar svakog radnog dana od 9,00 do 14,00 časova. Prilikom preuzimanja tenderske dokumentacije zainteresovani ponuđači su dužni da prilože dokaz o uplati iznosa od 5.000,00 dinara za grupu 1, a za grupe 2, 3, 4 i 5. dokaz o uplati iznosa od 1.000.00 dinara na tekući račun Zdravstvenog centra Zaječar broj 840334667-77. Svrha uplate: otkup konkursne dokumentacije za javnu nabavku. Uplaćena sredstva se ne vraćaju.

Učesnici koji su već otkupljivali konkursnu dokumentaciju za grupu 1. medicinsko-potrošni materijal, moći će da je podignu besplatno.

Za sve bliže informacije obratiti se na telefone 019/425-811, lokal 214 i 019/421-164

Utorak, 25. mart 2008

marketing ______-___JJ

C)

Tel.faks:

011/3398-124 011/3398-266 011/3398-170 011/3398-301

IZDAVAČKO FRI

NOVINE BORBA'D(

11000 Beograd, Trg Nikole Pala) Telfax: 3398-124,

Račun: 125172;

E-rail: borbađibiyy,, x

BORBA

CENOVNIK OGLASNOG PROSTORA U LISTU BORBI

1/1 strana 1/2 strane 1/4 strane 18Ucm Slrane PITAO NT | MOT. ——— |O —————=— YC OI | Gde | E 35356m, | | | [7] | | [8 II | i KMKEJHc

| M „Ji ME Io ID IC | SN | | | |

| | ja či | lemi ___J| |__ |_IŠ 1/\cela strana (crno-bela) 64.000 din, 1/2 strane (crno-bela) 43,00 din, 1/4 strane (crno-bela) 29.000 din, 1/1cela strana (kolor) 81900 dn, 1/2 strane (kolor) 53.000 dna. 1/4 strane (kolor) 32.000 dn, 1st/cm strana 250 %

U CENU OGLASA NIJE URAČUNAT PDV Popust za dva i više oglasa 15% CENE VAŽE OD 29. 10. 2007.

MARKETING TEL/FAX: 011

UNIVERZITET U PRIŠTINI Ekonomski fakultet ·

Broj: 221/08

Dana: 29.03.2008

OBAVEŠTENJE

Dana 31.03.2008. godine u 12.00 časova u prostorijama Ekonomskog fakulteta Univerziteta iz Prištine sa privremenim sedi štem u Kosovskoj Mitrovici kandidat Gordana Lazarević javno će braniti svoj magistar ski rad pod naslovom: MARKETING ODPNOS A KAO INSTRUMENT USPEŠNOG LO O NIRABJA PROIZVODA NA TRZŽI-

TU”.

IZ DEKANATA EKONOMSKOG FAKULTETA

OŠ ”MAJKA JUGOVIĆA”

RASPISUJE

ZA PRIJEM U RADNI ODNOS ZA RADNO MESTO: SPREMAČICE

Svi kandidati treba da ispunjavaju važeće 7“ konske i podzakonske propise. l Kandidat uz molbu treba da dostavi fotokoP' ju završene osnovne škole i fotokopije uvere!l o nekažnjavanju, uverenja o dražvljanstvu ! 7 karskog uverenja. ., Nepotpune i neblagovremene prijave neće | ti razmatrane. / Prijave se podnose u roku od 15 dana ', adresu osnovne škole "Majka Jugovića” GI? ski park 9, Zemun, tel. 307-63-01.