Ekonomist

~) ел

Конпесијске пстраве.

У циљу признања (нострификације) концесијских исправа, тшто их је у своје време издала угарска влада за градњу и саобраћај в. ж. имаде се на владу Чешко-Оловачке Републике упутити молба, у којој се тражи промена појединих одредаба концесијеке псправе и следећим смеровима :

а) Одредбе концесијске исправе, које се односе на одређизвање тарифа стављају се ван снаге и замењују се новим одредбама према промењеним приликама. С тиме у вези ставља се нарочит услов, да је за сваку промену пре ПО одобрење министарства железница.

6) Одредбе концесијске исправе, које су унесене у конце" сијску исправу на основу угарскога закона П. од 1873. године а тичу се намештења ислужених подофицира, стављају се ван снаге п замењују се са одредбама, које се односе на намештење чел. легионара по смислу чел. закона број 462 од 24. јула 1919. године. |

8) Одредбе, које се тичу дужности за подизање другога колосека мењају се према садањим промењеним приликама.

д) Седиште друштва в. ж. је Братислава, а пословни језик

државни јевик Чешко-Словачке-Републике. : i

г) Свагде, гле се у концесијској исправи помињу власти и надлештва угарске државе, ступају на место ових по законима Чешко-Словачке-Републике надлежне власти и надлештва.

Уговор о екеплдатацшији.

Чешко-Словачка влада у принципу стоји на стајалишту, да чешко-словачке државне жељезнице могу експлоатацију вициналних железница по важећим законима преузети само уз наканду ефективних трошкова.

Но обаиром на неповољно материјално стање вициналних "железница пристала је чешко-словачка влада у питању експлоатације на следеће услове :

1. Чешко-словачке државне железнице одустају ва време од. 5 година: почевши од 1. јануара 1921. године од накнада "ефективних трошкова екплоатације, али наплаћују 40] не камате, Напротив ће дионичарском друштву, вициналне железнице, за сваку пословну годину о стављати на распо-логжење следеће (уме ·

1655 48 паре