Ekonomist

а) за покриће неопходно потребних и доказаних друштвених издатака ; _

6) годишњу рату за амортизацију приоритетних деонице одобреном амортизационом плану ;

в) 59 -ну дивиденду за неамортизоване приоритетне диенице, која се сума разумева нето, дакле тако, да ће друштво. в. ж. ову суму безусловно добити просто од трошкова, порезе, таксе и т. д. 5

Онај део кредитованих трошкова екплоатације, који не налави покрића након намирења трошкова под а) в), створити ће потраживање чешко-словачких државних железница са 40 камата, које ће се имати да изравна у оним годинама, у којима прибави B. ж. буду допуштали, да се може платити виша дивиденда од 59/6.

2. Потраживање из наслова трошкова екплоатације, што су их по горњем начину кредитовале чешко-словачке државне железнице за време трајања уговора о екплоатацији кроз 5 година заједно са 49/-ним каматима може се и након истека првога периода од 5 година одбити тако од прихода, који прео-. стаје након изравнања кредитованих сума.

Уговор о екплоатацији би Ће склопљен до 3!. Децембра 1925. године. Не буде ли пре истека првих 5 година у погледу услова п начина екплоатације постигнут нов споразумом, остаје садањи прелавни споравум на снази све дотле, док се не склопи нов уговор о екплоатацији.

3. У случају откупа в. ж. од стране државе одбит ће се кредитовани трошкови експлоатацији заједно са каматима само од откупнине на основу деонице, а ни у ком случају не ће се држати у приоритетне деонице. |

4. За време кредитовања трошкова екплоатације припада чешко-словачким државним желевницама право, да самостално одређује тајрифе.

Но и за време кредитовања трошкова експлоатације министарство he железница у свим случајевима, када буде намеравало пригодом општег снививања тарифа одобрити тарифну олакшицу ивнад 209/), претходно затражити пристање интересоване вициналне железнице. i

5. Пригодом преговора, који ће се након истека првих > година водити ради склопљења новог уговора о екплоатацији узет ће чел. министарство железница у претрес жељу деони-