Prosvetni glasnik

СЛУЖБЕНИ ДЕО

11

носе се врло разнодико, тако да многи у њих уносе непотребне ствари, а пе "казују оно што треба и како треба. С тога прописујем овај образад за подношење тих извештаја, но коме ће управитељи (н учитељи неподељених) основних шкода од сада цодносити извештаје. Образац ће бити овакн: Школа Бр._

Датум, година место. Извештај Г. Шинжтру иросвете и црквених иослова за месец I. Зграда, двориште, ограда (овде поменути и остало што је с тим у вези) у нотпуном су реду, да се за сад ништа у том ногледу нема тражити. — (Ако шта није у реду, то означитн тачио и потнуно, казати иуслед чегајетако, али кратко, објективно, без разглаголствија и онтужаба. Казати: је ли о томе јавио среској — или и окружној власти; под којим је датумом и нод којим је бројем то учинио). II. Школа је снабдевена са свима потребама тако, да се ни у том погледу за сад нема шта тражитп. — (А ако није тако, онда тачно п потпуно, али опет кратко и објектпвно казати, шта недостаје и услед чега. Је ли о том извештавао среску — и окружну — власт, кога дана и под којим бројем). III. Седнице школског одбора држане су по нропису закона уредно. — (са свим кратко казати шта је на којој од тих седница решавано и како

је решено). Одлуке школског одбора извршене су све. (Ако нису, казати која није и услед чега није пзвршена; је ли о том јавио среској или окружној власти, кога дана и под којим бројем. — Ако пав, ни седннце нису држане, казатп због чега нису држане). IV. Наставници и наставнице вршиле су тачно и уредно своје дужности, а тако ни у њиховим колегијалним односима нитп иначе није било ничега неповољног. — (Ако ли је ко од наставпика дангубио: казати колико, по чијем одобрењу, пли без одобрења и из каквог узрока. Ако се међу њима у колегијалним односима или иначе шта неповољно догодпло, казатп кратко и објективно шта је и услед чега је било). V. Здравље ученика — ученица — је повољно; посећују школу уредно; настава напредује успешно; програми се извршују поступно по проиису. —(Ако у чему није тако, онда то кратко али тачно казати и свему означити узрок и шта је иредузимато. Свакад ставити дан и број акта). VI. Ученици — ученице—су снабдевени свим писаћим материјалом. (Ако није тако, казати шта немају, због чега, шта је предузимато у том иогледу)_ VII.. Набавка уџбеника стоји овако: У I. разреду има ученика-ученица (казатп број) •п И* Ћ V 7) ЈЈ !, Ђ III V ААА ' П 1) П У) » Ћ IV V VI V т Ђ П » Т V Ј? По распису министровим од 12. септембра п 28. октобра 1895. год.

1. Буквар од Ст. Чутурила 2. Наука Хришћанска од Ј. Илића 3. Рачуница од Ст. Д. ПопоЈића 4. Читанка

за I разред: пздање државне штампарије

иабављено треба набавити

1. Читанка 2. Наука Хришћанска од Ј. Илића „ „ 3. Граматика од Жив. П. Симића „ „ 4. Рачуница од Ст. Д. Поповића „ , 5. Земљопис (казати од кога је и чије је издање)

за II разред: издање државне штампарије

набављено треба набавити

за III разред: 1. Христове нриче и беседе од Ј. Илића, његово издање 2. Читанка од М. Марковића и Бл. Недића издање држ. штам.

набављено треба

с\->

ЗКК Ш

, 2*

$15 •-