RTV Teorija i praksa

prva knjiga posvečena isključivo toj cblasti. Ona če svakako pomoći sludentima Fakulteta đraraskih umetnosti (pozorišta, filma, radija i televizije) ali če takođe biti dragocena svakom znatiželjnom potrošaču

proizvoda masovnih medija ako ponekad poželi da zaviri u tajanstvenu kuhinju u kojoj se pripravlja njegov nasušni obrok umetnosti.

Ildi Ivanji

NOVI TV ČASOPIS U SAD

U Sjedinjenim Američkim Državama izlaziče novi TV časopis „Channels of Communications. The Magazine of Television and Society”. Pošto „televizija u SAD predstavlja isuviše važnu društvenu, političku i kulturnu snagu” ne želi se da bude „prepuštena propratnom izveštavanju i komentarisanju samo putem štampe, koja se od početka smatra konkurentom medija”, te se pokreče ovaj časopis. Ide se na to da časopis ne donosi zaradu, potpomagače ga jedna fondacija, izlaziče u šest svezaka godišnje, obim sveske oko 90 strana, a u prvoj godini pretplata će biti 12 dolara. (KIFU 59)

183