Spomenica dvadesetpetogodišnjice srpskih državnih železnica : od 3. septembra 1884 do 3. septembra 1909. god.

П 2

у другом реду и пошто се потпуно исплате ови радови, трошкове, који падају на терет влади за постројење железнице и који су ниже означени, — уговорено је да ће се разлика колико буде покрити:

1. Резервом интереса добивених на зајам за време трајања радова.

2. Сувишком годишње отплате.

Мана.

Трошкови који падају на терет владе ово су:

|. Партија савског моста, који пада на терет сргске владе;

9. Веза овог моста са београдском станицом;

3. Надзорни трошак; |

4. Куповина и накнада земљишта, која сума несме превазићи суму од шест хиљада динара од километра.

Чл. 3.

(Српска влада издаће као против-вредности овог зајма двеста хиљада обвезница од пет стотина франака свака, које ће носити назив хипотекарне обвезнице српских државних железница.

(Ове обвезнице доносиће двадесет и пет динара годишње, који ће се исплаћивати полугодишње, првог Јануара и првог Јула сваке године и исплатиће се а! рап у року од педесет година, средством тромесечних извлачења.

Г. Бонту у име друштва изјављује, да бе их све примити по течају од седамдесет и један и четрдесет од сто (71.400). Или по чистој цени од три стотине педесет и седам од обвезнице (седам на сто).

Влада српска обвезује се да плаћа г. Бонту у име друштва и то за педесет година од дана означеног у чл. 13. годишње шест милијона који престављају:

а. Интерес на зајам;

6. Отплату;

в. Вишак одређен за исплату трошкова око грађења, као што је ближе означено у чл. 1, који ће, после потлуне исплате ових трошкова остати на расположењу владе.

Годишња отплата (аппш!е) плаћале се у злату.

: · . ' ' К3