Filatelista

ПУТ ПОШТАНСКЕ МАРКЕ ДО ТРЖИШТА

Службепи издавач поштапских марака Југославије. ДП "Југомарка“. своја пајатрактивнија издања у протеклој години, представио је домаћој јавпости са пеколико веома успелих промоција. Без изузетка. све су реализовапе у веома свечаним приликама (Обележавање јубилеја филма, Прославе спортских друштава, ЈУФИЗ УШ, Осамдесетгодишњица Мојковачке битке и другим.). Зпачајно је да су све прошлогодишње промоције, а тако се паставља и ове године, уприличене у срединама које упечатљиво и пајречитије говоре о самим поводима изласка марака (музеји, галерије, једпом приликом чак и један брод).

За филателисте је увек пријатан сваки сусрет са креаторима поштанских марака. Осмишљено и иптересаштино, опо што овакве промоције доносе превазилази формат успелог маркетипшког декора, и то филателисти знају да цепе. Ради се о несумњиво добром пословпом потезу произвођача. У прилог томе говоре редовно укусно припремљепе позивипце. пепаметљиво попуђене као идеја сакупљачима максимум карата, за колекциопирање.

Својом предузимљивошћу. која је прерасла у једну добру - општеприхваћепу праксу, "Југомарка" успоставља најдиректију везу са најзначајнијим - домаћим тржиштем, за свој карактеристичан производ.

Промоција специјалног албума припремљеног поводом 50 година ЈСД "Партизан

46