Policija

ј / ;

Додатак 15—18-ом броју „Полиције“

РАСПИС Г. МИНИСТРА УНУТРАШЊИ ДЕЛА

о овштинским путевима

По чл. 2. закона о јавним сувоземним путевима, општински су путеви они, који везују поједине општине и села међу собом или са државним и окружним. путевима, или који служе. за унутрашњи саобраћај појединих општина и села.

У први ред општинских путева долазе ови, који везују | општине, села, цркве и школе, међу собом или ове са државним и окружним путевима или оближњим жељезничким ставипама. | ј

У други ред општинских путева долазе сви остали општински и сеоски путеви и стазе. 6

По члану 4. закона о јавним сувоземћим путевима, који | ће од општинских судова ући у први ред одредиће окружно вачелство по решењу окружних одбора, који ће претходно тражити о томе мишљење дотичвих општинских одбора.

Општински путови првог реда проглашаваће се на начин одређен у чл. 3. закона о јавним сувоземним путевима. Свп остали путеви општински остају другог реда.

По чл. 16. закова о јавним сувоземним путевима на ошштивским путевима дужан је сваки порески обвезник радити лично и са теглећом стоком, сразмерно имовном стању, ако етштински суд са одбором реши, да се пут изради или оправи народном снагом. |

(д овога се изузимају неспособви за рад, који су у исто

Јо

време и сиротног стања. Време као и број дана личног рада али рада са теглећом стоком појединих обвезника одређује општински суд са одбором. Противу овога решења има места жалби среском одбору у року 94 15 дана, чије је решење извршно.

Лични рад може се заменути способном заменом или заменом новца по такси, коју одбор отитински предлаже за једну годину у напред, а одобрава срески овбор. Овака је оп-