Policija

=— 584 —

је и у овом случају, тим више. што закон оваково објављење изрично наређује.

њега пренешеним пословима, ако то преношење није објављено, како то закон прописује, може са успехом нападати код управних судова, који Не га безувјетно морати поништити.)

Од интереса је напокон да се спомене, да према садањем

јевима са покрајинским управама, нема у закону овлашћења, не измени у корист обласних управа, врше обласни велики жупани у главном стару надлежност окружних начелника, само на — у колико наравно није област ограничена само на један округ — проширеном територију, који обухвата два или више округа, односно њихових делова.

У крајевима нак где је било покрајинских управа, надлежност обласних жупана је несравњено већа него што је случај код првих, пошто је по ликвидацији покрајинских управа на основу ст. 3, чл. 134 Устава и чл.25. 8,0. 0 у. пре нешена на њих скоро сва надлежност покрајинских управа, која је до њихове ликвидације у огромној маси случајева била једнака надлежности, која су вршила министарства у крајевима, где покрајинских управа није било, јер су оне у свим

управним гранама доногиле извршна решења. 2805

У хрватско-славонским областима, где прописи чл. 15, ради "посебних управних прилика, боље рећи неприлика, долазе и морају да дођу у целој Краљевини највише до примене, раде сви окружни начелвици (поджупани) на подручју свога округа скоро све послове из надлежности обласног жупана. Међутим то да су и на што су они овлаш-