Policija

во

ним наредбама бив. Пор. Управе дужне су помагати пореске власти у пословима око наплате порезе. И данас пореске власти врше разрез порезе. Обичан цребис распореда пореза на земљиште, зграде и т,д. не значи разрезивање порезе. То је обичан препис које општинске власти врше по наредби пор. власти као и ма који други скичан посао. Разрез пореза, у колико га стварно има сваке године, врше Пореске власти. Тако н,пр. ако се десе промене у земљишту пореска власт "сама учини исправку у среској пор. књизи и доставља то дотичној општини да и она учини исправку у распореду бр. 4. Ако пак у некој општини има радња или зграда које се порезују, увек разрез врши један порески чиновник са пореским одбором и оцена и разрез достављају се општинском суду да их упише у распоред бр. 6.

Ни једну ни другу ствар општински суд не може и не сме учинити сам, достави му се све готово. Према томе у свима овим случајевима он врши само просто преписивање или уписивање у распоред што је дужан чинити и на обичну наредбу фин. власти.

Само у случајевима да у општини има радња или зграда које подлеже порезу, па да фин. власт за такве радње достави суду неоцењене пријаве и без прорачуна непоср. порезе на њима, општине би имале, право да пријаве врате Фин Управи на т. звано „таксирање“ (прорачун).

ХХХ!

Алекси С. Миленковићу, писару општине богданачке (срез ђевђелијски):

Колики порез имају да плаћају општински часници, чиновници и службеници прописано је у чл. 79. финанс. закона за 1927-28 год. Овај законски пропис нема никакве везе са чл. 20 истог зак.

ХХХН Суду општине клисурске: У представљеном случају стоји дело иступне крађе, казнимо по 5 391 каз. зак. пошто су, у циљу против закон-

ског присвајања, одсечене гране са дрвета које се није налазило у шуми, већ у пољу.