Prosvetni glasnik

548

111'ОСВКТНИ ГЛАСНИК

кориети од тога?; 5) Здо и добро у свету. Како ће се човек ослобоа,ити зла у које је пао ? Л.акоћа, како се упада у зл.о и тешкоћа, да се избави из зла. Примере навести према стиху из: Сузе сина разметнога; 6) Приказати карактер Југ Богдана и његових синова у народној песми: Бановић Страхиња, и како се то може сложити с гдавном замишљу и израдом те најдепше народне песме; 7) Пршсазати реалне особине у приповетци: Добра дела не пропадају. б) Немачки језик; Уразред: 1) Ни§о ЛУеђег, Спесћ18сће \Уе18ћеИ ии<1 Ти§епс1 (превод с немачког); 2) 8окга4ез а1з РћПозорћ (Сћагак1епбНк); 3) Спарта. Државне вдасти (превод са српског); 4) Содон ињегов устав (превод са српског); 5) Четири речениде, по две разгранате и сдожене. Примена синтактичких нравида; 6) Отиће, Негс1еп ип<1 НЈг1еп ш ТЈп^агп (превод с немачког); 7) Морфодошка синтактичка анадиза штива НеМеп ипс! НпЧеп т ХЈп§ага. VI разред: 1) г ПеН'епђас11, Нешшећ (1пћаШап§аће); 2) Вег АУћ^ег (Везсћгелћип^); 3) Византија у подовини XI века (превод са српског); 4) Сашз ЈиИиз Саезаг (Ејие Вш^гарШе); 5) Четири реченице, по две разгранате и сдожене. Нримена синтактичких правила; 6) Нег(1ег, Бје Кгопе с1ев А11 ;ег8 (превод с немачког); 7). Ни§о \Уећег, Б1е тсћ11д81еп Уб1кег Еигораз. Синтактичка анализа. в) Француски језик: Vразред: 1) Диктован чланак: Ба 1'атШе из читанке и превод тога чланка; 2) Превод чланка из читанке: Без ћопз сопзеПз; 3) Иревод чданка: Без Пеигз; 4) Превод чланка: Ба раћче; 5) Опис учионице (сдободан начин обраде); б) Превод чданка из: 8ш(1ћа<1 1е Магт. VI разред: 1) Бе сћапзоп (1е Мапе - (1ез - Ап§ез, раг Јеаие В1сћрт, диктандо и нревод; 2) Дипдомата, раг Еи§епе Зспће, ас!е II, зсепе XIV, превод; 3) Моја хаљина, Вегап§ег, превод; 4) СП В1аз (1е 8апШ1апе, сћарПге VII, превод; 5) Гавран и дисица, Ба Еоп1ате, нревод СФранцуског; 6) 136 стр. Т1 В1аз (1е 8апИ11апе: „Сез (Пзсоигз • диктандо и превод. Неготннска Гидназија а) Српски језик: V разред: 1) Фигуре у песми „Праху народољупца" од П. П. Његоша; 2) Метричке особине у датој песми Ј. Ст. Поиовића; 3) Један знаменит догађај у нашем крају (опис); 4) Одредити нар. умотворину „Баш-челик" по свима њеним особинама; 5) Карактеристика гдавне дичности у нар. песми „Милош у Латинима"; 6) Опажања у нар. несми „Омер и Мерима"; 7) Гатачки едементи у датој нар. песми; 8) Опажања у приказаним шаљивим нар. песмама на гусдаревом селу; 9) Анализа датог ст. сдов. текс/га; 10) Л.етње вече у пољу (опис); 11) Промена датих гдагола ст. слов. језика. VI разред: 1) Ђакон СтеФан и два анђеда (срп. нар. песма чување старине у свима њеним састојцима); 2) Карактеристика дичности у нар. песми Урош и Мрњачевићи; 3) На згаришту српске гимназије у Скопљу (размишљања); 4) Књижевне прилике у нас до Св. Саве; 5) Опроштај Немањин са сином Савом (по биографији); 6) Утисци из лектире; 7) Народна и уметничка лирика (упоређење); 8) Утисци са гусларског села; 9) Народна традиција у делу патријарха