Učitelj

Ме

страно основну школу и њен дух; 6), што ни једна друга струка чиновника нема такав понижавајући начин ревизије с оценама свако-годишњим као што га учитељи имају; вј, што се врши површно и од ока за врло кратко време; гј, што се нема довољно гаранције у једноме човеку за потпуно, праведно и савесно оцењивање наставе и д), што напредак наставе не зависи толико од контроле и ревизије, колико од саме спреме наставника, њихове савесности и побољшања њиховог материјалног стања. |Постарати се за ово последње, па слободно без икакве бојазни сваки надвори ревизуру укинути). шШ Председник рече да је дебата о ревизији закључена, него сад

треба одредити дан и место идућег састанка. Збор одлучује: да се идући састанак држи 1. Фебруара тек.

г. у Ариљу. | Председник јавља да ће дневни ред тога састанка бити: Бирање нове управе — часништва месног збора, пошто ће до-

садашњи часници дати оставке, јер су већ то били годину дана, по штатутима, и критика на читану расправу Мих. Станојевића, 0 „природности у васпитању и настави“ од Цветка Радојичића и Влади-

мира Радојичића.

Састанак овај трајао је од 2—4 по подне, па је закључен.

12 Јан. 1889 г. у Пожега. Председник пожешко-ариљског“ учнтељског збора, Цвет. Радојичић.

Пословођа збора, Јанко Протић.

2