Učitelj

350 Учитељ

Место: „Израчунавање примера“, треба ставити: „Израчунавање задатака“.

Став: „Рачунање разноименим бројевима“, нејасан је, јер се не зна шта се тиме управо захтева, стога овај захтев или пропис треба јасније стилизовати.

Г) У градиву за !ГУ разред:

У тачци под а, место: „Рад са целим бројевима“, треба ставити: „Рачунање целим бројевима“.

У тачци под 2., место: „НПовчане и метарске мере“, боље је: „Познавање новаца и мешарских мера“.

У тачци под д, место: „Чистим бројевима,“ треба ставитп „Нешменованим бројевима“.

Јасно се види да овде израз „Чисти бројеви“ треба да значи неименовани бројеви, док напред израз „Чисте десетице и стошине“ треба да значи саме десетице, без јединица, ти саме стотине без десетица и јединица, што значи да израз:

„чисти“ у истини није погодан у рачунској терминологији.

Место: „Рачунање обичним разломцима“, треба ставити: „Познавање обичних разломака и рачунање њима“.

Место : „Геометријских ликова“, боје је ставити: „Геомешријских облика“.

Место: „Решавати задашке напамет“, боље је: „Реша"вати задашке усмено“.

Место: „Пробудити интерес“, треба „Пробудити иншересовање“. Место: „Убознаду“, треба: „Убознају“; м. „Не имаду“, треба „Немају“.

М. Познавање природе и пољопривредне поуке.

Градиво и из ових наставних предмета, по моме нахођењу, је такође добро и одабрано и распоређено, те се стога ни овде не би се могле учинити никакве значајне примедбе "начелне природе.

Уз градиво из ових наставних предмета изложене су методичке напомене и упуства за рационално извођење наставе уз знатно већој мери, но код осталих предмета, али при"медбе и мишљења о тим методичким напоменама и упутствима за добро извођење ове наставе биће изложене у завршноме делу. овога реферата.