Učitelj
350 Учитељ
Место: „Израчунавање примера“, треба ставити: „Израчунавање задатака“.
Став: „Рачунање разноименим бројевима“, нејасан је, јер се не зна шта се тиме управо захтева, стога овај захтев или пропис треба јасније стилизовати.
Г) У градиву за !ГУ разред:
У тачци под а, место: „Рад са целим бројевима“, треба ставити: „Рачунање целим бројевима“.
У тачци под 2., место: „НПовчане и метарске мере“, боље је: „Познавање новаца и мешарских мера“.
У тачци под д, место: „Чистим бројевима,“ треба ставитп „Нешменованим бројевима“.
Јасно се види да овде израз „Чисти бројеви“ треба да значи неименовани бројеви, док напред израз „Чисте десетице и стошине“ треба да значи саме десетице, без јединица, ти саме стотине без десетица и јединица, што значи да израз:
„чисти“ у истини није погодан у рачунској терминологији.
Место: „Рачунање обичним разломцима“, треба ставити: „Познавање обичних разломака и рачунање њима“.
Место : „Геометријских ликова“, боје је ставити: „Геомешријских облика“.
Место: „Решавати задашке напамет“, боље је: „Реша"вати задашке усмено“.
Место: „Пробудити интерес“, треба „Пробудити иншересовање“. Место: „Убознаду“, треба: „Убознају“; м. „Не имаду“, треба „Немају“.
М. Познавање природе и пољопривредне поуке.
Градиво и из ових наставних предмета, по моме нахођењу, је такође добро и одабрано и распоређено, те се стога ни овде не би се могле учинити никакве значајне примедбе "начелне природе.
Уз градиво из ових наставних предмета изложене су методичке напомене и упуства за рационално извођење наставе уз знатно већој мери, но код осталих предмета, али при"медбе и мишљења о тим методичким напоменама и упутствима за добро извођење ове наставе биће изложене у завршноме делу. овога реферата.