Učitelj

704 3 Учитељ

новљеној неучтивости применити други лек. Нисте још све ово свршили у томе наилази још неки сли-

траговима. — Поразговарате са њим, посаветујете га и кажете му да дође после подне или сутра. Ваше је сада да и то питање повољно решите,

гледом. Ви, међутим, почињете разговор једним нарочитим и пријатељским тоном и речима. Питате га за име и презиме, 'одакле је, има ли родитеље, које је школе учио, који је занат

првом сусрету рушите његове предрасуде о вама и Дому, са којима је он пошао из Судске сале и затвора. Напомињете му да је он сада дошао у једну школу, да је он сада ђак и да има „да се влада онако како то ђаку доликује. Водите га да се окупа

Мите „два новорођенчета, чија је мајка умрла на порођају“. Акт заводите, дајете одговор, разводите и експедујете.

кроје, цртају, објашњавају поступке при раду итд. Ви мотрите на понашање ученика, као и на понашање самога наставника који им ове часове држи, а који је иначе мајстор у радионици Дома.

Већ је и подне. Излази се на мали одмор. Деца, која су цело пре подне седела или стајала поред тезге за рад, хтела би да даду одушке и својој физиолошкој потреби за кретањем, те почну трчати и скакати.

и