Policija
та
За последњих 6 месеци појачао се број аутомобила од 1738 кола и моторних точкова у 2537 комада.
0 узроцима аутомобилских неерећних случајева. Полицијски лекар Д-р Фог, из Копенхагена у Данској објавио је резултате чињеног испитивања о увроцима учињених несрећних случајева аутомобилима за последње две године.
Код њих постоји обичај да се шофер одмах лекарски прегледа после свакога судара. У међувремену од последње две године, он је у Копенхагену прегледао 200 шофера, после катастрофе. У 43 случаја од ових 200 случајева, констатовао је са свим јасно да су били у пијаном стању. У даљих 121 случај утвр“ ђен је лак утицај алкохола. Дакле на 28'/, случајева произведени су захваљујући утицају алкохола.
У овим свима случајевима утврђено је још да су само у 24 случајева аутомобиле терали тачно изучени и опробани шофери. _
Чим се међу тим утврди да је несрећни случај произведен неумереном употребом алкохола, поред осталих казни, шофери губе право на даље терање у опште. |
Развитак саобраћаја у Минхену за 24 година. На Минхенској саобраћајној изложби изложене су биле ове годинеин табеларне цифре развитка саобраћаја у самој вароши Минхену, рачунајући од 1900. до 1924. год. закључно.
По тим подацима Минхен је: имао: + у 1900. г. фијакера 562 а терет—
них кола 818. у 1924. г. тај је број за фијакере сведен на 290 2. терет. кола на 532. у 1900. г. било је путнич: аутомо• била48атеретнихаутомобила није ни било. у 1924. г. било је путнич. ауто~
мобила 2850 а терет.
аутомобила 1743.
у 1900. год. бициклета било је 38.000. у 1924. год. бициклета било је
180.000"
Како полиције многољудних вароши контролишу несрећне случајеве који се догоде у јавноме саобраћају: У Америци, као и у Европи, има вароши, чије полиције врше контролу несрећ—
них случајева на улицама на.
следећи начин.
На великим варошким плановима убадају стално чиоде са разнобојним главицама на она места у плану где се догодио судар. Боје чиода означавају да.