RTV Teorija i praksa
edukativnim RTV proizvođačima u toku njihove karijere omogući da obogate svoje iskustvo radeči u školama. Tako bi urednici, kao i drugi Ijudi iz RTV, mogli pokušati da iskoriste emisije, i da možda lično preduzmu istraživanja da bi procenili efikasnost tih emisija. Ista grupa je preporučila da periodi staža u razredu postanu normalan aspekt rada edukativnih RTV proizvođača, da bi ovi svoj profesionalizam usavršili”. Oblast multimedijskih projekata u obrazovanju učenika i odraslih može se slobodno smatrati centralnom temom regionanog ateljea u Danskoj.(Napominjem da su još dve teme bile izlagane u okviru ovog sastanka, ali bez nekog većeg odjeka, a to su: 1. Tehnološke inovacije i njihova primena u edukativnoj TV i 2. Kako doči do efikasne saradnje između raznih RTV asocijacija u sektoru edukativne radio-televizije). Obuhvatajuči školsku edukaciju i obrazovanje odraslih prvi dan rada savetovanja na ovim projektima postavio je tri osnovna pitanja koja su, uz štampane materijale, izneli predstavnici triju zemalja: I - Školski programi; Proizvodnja i prijem multimedijskih sistema (Švedska, autori: Sven Sture Alebek i Rolf Svenson, SR) II - Učenje odraslih i multimedijski sistemi (Velika Britanija, autori: Šila Ines i Donald Gratan, BBC). 111 - Multimedijski sistemi: Definicija i opravdanje (Francuska, autor: Rolan Garnije, OFRATEME).
195