Školski list
у седнице никако долазио, исти је иозван на изјашњењ е мисли ли и може ли на седнице долазити. Пошто је нак исти услед тога осгавку на потпредседништву поднео, изабрао је Школскп савет за потпредседника дугогодишњег заменика главног школског референта, Николу Ђ. Вукићевића. Од осталих је чланова др. Александар пл. Рокнић поднео оставку на чланству, што је засебно јављено Сабору. Пошто пак Школски савет није био властан ту оставку уважити, него је дра А. пл. Рокнића известио, да га до даљег расположења саборског сматра за сзога члана, исти је поново учествовао на седницама. Седница је било 1902. год. иет : 18. (31.) марта, 18. (31). маја (бр. решења 109—147), 1. (14.) августа, 13. (26.) септембра (бр. реш. 225—288) и 14. (27.) децембра бр. свих решења 371); 1903. год. иет : 6—7 (19—20.) фзбруара, 17—18. априла (30. апр. и 1. маја, бр. реш. 93—213), 29—30. јула (11 — 12. авг.), 11—12. (24—25.) септембра (бр. реш. 362—488) и 4. (17.) новембра (ор. свих решења 599); 1904, год. седам: 16 -17. (29—30.) јануара, 1—2. (14 — 15 ) аирила (6р. реш. 119—235), 13. (26.) маја 12—14. (25—27.) августа (бр. реш. 345—515), 15—16. (28—29.) октобра, 28. октобра (10. новембра бр. реш. 625—730), и 17 — 18. (30—31.) децембра (бр. свих решења 857) ; 1905. год. седам: 23—25. фебруара (8—10. марта), 2—3. (15—16.) маја (бр. реш. 143—285), 1—4.(14—17.) августа, 19—21. октобра (1 —3. нов. бр. реш. 546 -746.) и 14—16. (27—29.) децембра (број свих решења 857) ; 1906. год. седам, 14 —17. (27 — 30.) марта, 5. (18.) маја (бр. реш. 199—279), 5. (18.) јуна, 3. (16.) јула (бр. реш. 296 —391), 24—25. августа (6 -7. септембра), 19—20. октобра (1. и 2. новембра, бр. реш. 522—666.) и 12. (25.) децембра (бр. свих решења 707). Према томе је' за ових нет година држано свега 29 седница и то, пошто је понека и четири дана трајала, 55 дана и донесено свега 3391 решење, или попречно у једној години 678, на једној седници 117, а за један дан 62; те је у свему посао био по броју седница 2'9, по броју седничких дана 2*4, а по броју решења више него четири и по пута већи но за исто раздобје пре 15 година. Ванредно велики број решења 1904. и 1905. године потиче отуда, шго су се доласком новог главног школског референта покупили и посвршавали по могућству сви — 619 — 41*