Učitelj

Благоје Недић вели: меви се чини да и више, али никако мање, Но тај матесе овим хтедо да да неко упутство учи- ријал не би требао да буде исти за Шутељима, како ће да врше припрему. Међу | мадију и за источни крај Србије. тим то треба да је у упутству, а овде се Што се тиче самога рада, њему се чини то упутство не може дати. Он мисли да даје незгодно да се почиње разговор о у програму не треба овако детаљисати, | именима, прозорима, вратима итд. јер него оставити самом учитељу да бира о | сумња дату може бити довољног интереба. чему ће говорити. Корисно јесте, али нема интереса. Он је

Г' референат (председник) мисли да је | тражио шта би згодније и занимљивије ово најважнији део у цедом програму. То | нашао за прво место и мисли да би треје први корак од кога зависи какоће дете бало овако почети: -

доцније да прима наставу. Као штоје љу- | 1. 0 ономе што се пристоји, а шта не дима тешко да говоре пред великим ску- | пристоји, како се иде у шкоду, како се пом тако је и деци у школи. Вежбање у седи итд.

ровору свакако је важно и долази на прво | 2. Каки треба да су односи друга према место. Он мисли, да нико у начелу није | ДРУГУ; према учитељу н родитељима. противан томе, само се мимоилазимо | : У И (да се држи чисто, и уредно

томе, што неки мисле да треба детаљисати, а други не. Разлози против детаљисања то су могуће злоупотребе од стране ревизора и од стране неспремних учитеља, Што се тиче првих, то је само за сажалење,

4. О ономе што шкоди здрављу на пр. држање шалова око врата у школи итд.

5. 0 једу. _ После би дошле и приче разне.

а за друго је већ теже, јер од 1:00 учи- Тако он мисли да би требало, премда теља мучно да ће њих 600 израдити сис- МИ сам пије још стим баш на чисто. темски ово како треба. Ту припрему треба вршити дуго и тек П.

Оно мисли да треба детаљисати и да се | течаја почети буквар. Дете ће онда бити фактички о свакој тачци и говори. Може | отресито и читав говорник.

Ф (СВРШИЋЕ СЕ).

КУ х Ре ге л о од А. рЕнА

прЕВЕО Петар Марковић

(ПРОДУЈКЕЊЕ).

Посладња тачка, коју ћу овде додирнути, | његову и онда, кад је равнотежа у њему то је она мрачна глава о наркотичним | јако поколебана, и не врше такав утицај надражајним средствима — алкохолу, чају, | до потпуне раслабљености, иако то човек дувану, опијуму и другим материјама овога | не осећа Утицај тај врши се постенено, рода. Ако би се у ошште могло узети, да | те за то осећање раслабљености настаје се употребом ових материја појачава жи- | тек доцније. Истина, има млого знакова, вотна снага, опет би то појачавање било | који показују, да је утицај наркотичних тако виштавно, да о њему не вреди ни | материја врдо сложен. и да није једнак зборити. Јер, баши на против, сва ова на- | засве људе. Али опет за то ми имамо пуно дражајна средства паркотичне природе, | разлога да тврдимо, да се њима организам ослабљавају наш организам и снагу његову; | прекомерно надражује и тиме животна свараслабљавају га и умањују животну снагу | га руши; дакле, да ово представља један