Učitelj
108
Написати овако: ВО КАО о ЈБЕ
НА ПИТАЊЕ: ЈЕДНИНИ множини Ко (је тојг долази именица у 1 пад. 1 пад. сусед суседи Од кога (је то дошлојг иличиј, а, је.» + А П » суседа суседа Коме (си даој; “ ~ „ 11 „ ПГ ,„ суседу суседима, Кога, (си видеој2 ~ + » ЛУ » ТУ »„ суседа суседе Кад се зове 5 5 Ми УМ »„ суседе суседи На питање: С ким (си дошаој2 . » + » МЕ » МЕ » суседом суседима, На питање: О коме (говоримо) 2 » % », УП » УП ,„ суседу суседима,
На ова питања промењују се све именице, и у једнини и у множини, које казују име каквог лица, човека.
Шта рекох 2 Ти! Ти! Ти!
Шта, је ово „Прозор.“
Од чега је ово парче стаклета 2 „Прозора,«
К' чему долазиш ти чешће „Прозору.“
Шта ви отворио2 „Прозор.“
Зови га! „Прозоре.“
(С чиме се не треба играти «Прозором,“
О чему ми говоримо 2 «Провору.»
Јесмо ли и сад питали оним речима којим и пре % „Нисмо«.
На ова питања промењују се и у једнини и у множини све остале именице, које казују име ствари.
И ова питања прибележити на табли:
НА питање: КА Ко ј ве ЈЕДНИНИ множини Шта (је овојг дол. уимен. у | пад. Т пад. прозор _ прозори Од чега (је ово парзеибу сова парчалје оре ~ о у П „ прозора прозора, К чему (долазиш пи о 16 ИТ „ прозору прозорима, Шта, (си онвериоја у у ИН ТУ ,„ прозор прозоре Кад се зове о ОМА У » прозоре прозоре С чим (се не Ипра и О ВА СЕ УГ » прозором прозорима О чему (говоримој „ « „ „УП „ УП, прозору прозорима
Задатак (дати, да га ученици идућег часа израде и донесу :)
нека сваки за идући час напише на које питање долази који падеж); како за имена лица, тако и за имена ствари.
31. Октобра 1889 год.
Краљево | . јућим.